Acı

526 69 19
                                    

Multimedya; Burçin

Bölüm şarkısı: Miley Cyrus We Can't Stop
(şarkı ile okumanızı tavsiye ederim.)

Burçin in söylediği şeye gerçekten sinirlenmiştim. Sanki ben bunu herkesle yapıyormuşum gibi konuşuyordu. Bu sefer ona cevap vermeyecektim. Hoca ya dönerek konuştum.

"Özür dilerim hocam tekrar olmaz. Yerime geçebilir miyim."

Hoca kafasıyla geç işareti yapmıştı. Yerime oturdum. Elime kalemi alarak sıraya birşeyler karalıyordum. Dersi hiç dinleyesim gelmiyordu. Sıkılmıştım sürekli olanları düşünüyordum ve kolumdaki saate gözlerim kayıyordu. Sonunda zil çalmıştı. Cenk in yanına gitmekle gitmemek arasında kalmıştım. Ama gidecektim sonuçta beni Burak pisliğinden korumaya çalışıyordu. Yavaş adımlarla önce lavaboya ilerledim. Girdigimde içeride Buket ve Burçin i görmüştüm. Okulda en sevmediğim kişiler bu ikisi olsa gerek. Onları görmemle gözlerimi devirmem bir olmuştu. Bana şeytani bakışlar attıklarını sezebiliyordum. Hızla boş bir kabine girdim. Çıktığımda Burçin hala oradaydı. Duvara yaslanmış bana bakıyordu. Ellerimi yıkadığımda ona baktım ve konuşmaya başladım.

"Tamam Burçin bekliyorum ne diyeceksen de"

bana farklı bakıyordu. Biran özür diyeceğini filan sandım.

"Ben Derin.. herneyse ya boşver"

dedi ve tam lavabodan çıkacakken kolunu tuttum, gitmesine izin vermemiştim.

"Ne söyleyeceksen söyle geveleme "

"Seninle konuşmamız gereken bir konu var. Aslında söylesem mi bilmiyorum."

"Bak yine başlama istersen Burçin kapatalım bu konuyu Burak beni ilgilend...."

sözümü keserek konuştu.

"Konumuz Burak değil zaten."

"Ne peki hadi söyle!"

"Çıkışta konuşsak bunu"

bıkkınlıkla oflamıştım.

"Peki okulun bir alt sokağında pastane var orada buluşalım."

tamam dercesine kafasını salladı ve lavabodan çıktı. Ne konuşacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ayrıca bana ters de davranmadı. Gerçekten merak etmiştim.
Aklıma Cenk geldi. Onu tamamen unutmuştum. Kesin beni arıyordur. Hemen lavabodan çıktım. Onların sınıfına doğru ilerledim. İçeriye girip baktığımda sınıfta birkaç kişi vardı ama Cenk yoktu. Kantine indiğini düşünerek aşağı indim. Baktığımda tek başına bir masada oturmuş elleri cebinde başını kaldırmış havaya bakıyordu. Yanına gidip sandalyeye oturdum. Beni gördüğünde hızla toparlanıp konuştu.

"Derin neredeydin? Senin için endişelendim."

"Sadece lavaboya gitmiştim."

yüzünde rahatlama gibi bir his oluştu. Burçin in dediği şeyden bahsettiğimde o da şaşırmış ve bir o kadarda merak etmişti.
Zilin çalması ile sınıfa çıktık. Diğer ders te normal bir şekilde geçmişti hatta bu sefer dersi dinlemiştim. Çünkü ders coğrafyaydı ve hocamız gerçekten çok komikti. Adam resmen ders saatinin yüzde doksanını anılarını anlatmakla geçiriyordu. Ne yalan söyleyeyim anlattıkları bana pek sahici gelmiyordu.

Tenefüs zili çaldı öğle arasıydı. Cenk le çıkacaktık. Ama beklediğimde hala gelmemişti. Bütün okulda Cenk i aramıştım. Ama yok yok. Burağın ona zarar vermesinden korkuyordum. Yapar mı yapardı. Telefonumu alarak Cenk i aradım.

TEHLİKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin