Multimedya; Derin ve Cenk (Derin in doğum gününde)
Bölüm şarkısı: Becky G Can't stop dancing (şarkı ile okumanızı tavsiye ederim.)
Bu bölümü benim için çok değerli olan arkadaşım, kardeşim periozturk92 ye ithaf ediyorum. Yalnız Kurt adlı hikayesine bakmanızı öneririm. İyi okumalar..:)
Yüzüme yediğim tokatın etkisiyle başım sola doğru dönmüştü. Yüzümü sol elimle tutarak babama baktım. Kafamı olumsuz bir şekilde iki yana salladım.
"Sen anca bundan anlarsın değil mi?"
deyip koşar adımla odama çıktım.
Ağlıyordum.
Yeter ya yeter ben bu adama şu ana kadar nasıl katlandım. Nasıl baba diyebildim. İnanmıyorum... Kendime, yaşadığım hergüne lanet ediyorum.Telefonuma gelen mesaj sesi ile telefonumu elime aldım. Mesaj Cenkten di.
Kimden: Tek Dostum;
"Nasılmış benim sevgilim? ;)"
hızla cevap verdim.
Kime: Tek Dostum;
"Kötü herzamanki gibi kötü. Ya Cenk ben neden yaşıyorum? Neden hala hayattayım. Bu kadar aşağılık bir adama neden bu kadar süre katlanıp baba diyebildim ha söylesene!"
masajı attığımda birkaç saniyede cevap gelmişti.
Kimden: Tek Dostum;
"O şerefsiz sana dokundu mu?"
Kime: Tek Dostum;
"Yarın okulda konuşuruz Cenk."
söylemek istemiyordum, konuşmakta istemiyordum. Sadece Cenk in yanında olup ona sımsıkı sarılmak istiyordum. Omzunda ağlamak...
Tekrar mesaj geldi.Kimden: Tek Dostum;
"O adam baban olmasaydı ne yapacağımı biliyordum ben. Neyse yarın görüşürüz. Uyu artık dinlenmelisin, sakın ağlama! İyi uykular. Seni seviyorum masumum benim."
mesajı okuduğumda buruk bir gülümseme olmuştu yüzümde ona da iyi geceler dedikten sonra kendimi yatağa atmıştım. Bir süre sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah uyandığımda Ağlamaktan gözlerimin açıdığını farkettim. Hızla lavaboya ilerleyip ılık bir duş aldım. Çıktığımda telefonumu elime alıp saate baktım. O an gözüme tarih de çarpmıştı. Ve ne mayıs ın 19 u mu? Bugün benim doğum günüm. Evet lanetler yağdırdığım o gün, doğum günüm.
Hızla bornozumu çıkarıp okul formalarımı giydim. Hafif bir eyeliner sürerek saçlarımı düzleştirdim. Aşağı indiğimde annem kapıda fısıldaşarak biri ile konuşuyordu. Annem beni gördüğünde öksürerek boğazını temizledi.
"Derincim günaydın. Bizde Cenk ile konuşuyorduk."
olamaz ne Cenk mi? Umarım anneme sevgili olduğumuzu söylememiştir. Çünkü anneme böyle birşey olmadığını anlatmıştım.
"Ho..Hoşgeldin Cenk günaydın hepinize."
deyip merdivenlerden inmiştim. Cenk konuşmaya başladı.
"Derin bana doğum günün olduğunu söylememiştin. Bugün bu yüzden erken geldim. Annen sabah arayıp söyledi. Hadi gel kahvaltıya gideceğiz."
anneme ters ters baktım.
"Maşallah ağzında bakla ıslanmiyor annecim."
başımı ters yöne çevirip gülmüştüm. Cenk hızla kolumdan tuttu ve beni kapıdan çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE
Teen Fictionİçe kapanık bir kız olan Derin i 17 yaşından sonra maceralı bir yaşam bekliyordu. Hayatta tek değer verdiği kişiyi de kaybetmişti. Artık hiçbirşeye, hiçkimseye acımıyordu. Kendine bile... Kendi ayakları üzerinde durabilecekmiydi? Bu acımasızlıklarla...