Multimedya; Derin
Evet herkes bize ve şuanki görüntümüze dikkatle bakıyordu. Ben ise Cenk in gözlerine...
Cenk gülerek konuştu.
"Üzerimden kalkmayı düşünüyorsundur umarım"
"Ben..şey özür dilerim. Birden arkamdan gelince seni görmedim."
daha fazla saçmalamadan Cenk in üzerinden kalktım. Oda kalktığında üzerini silkerek konuştu.
"Sana kaç kere söylemem gerekiyor?"
anlamamıştım. Gözlerinin içine bakarak
"Neyi?"
diye sorusuna soru ile karşılık verdim.
"Birdaha benden özür dileme!"
bunun da özür dilemeye alerjisi var sanırım.
"Alışkanlık o bende huy gibi birşey. Ee sen neredeydin?"
"Müdür çağırdı. Şu kavga meselesi için. Fazla büyütmeyin filan dedi."
"Burağın seni depoda arkadaşları ile dövmeye kalktığını söylemişsindir umarım."
kollarımı bağlayarak konuşmuştum. O ise gözlerini mümkün olduğunca benden kaçırıyordu.
"Bunun Burak la ilgisi yok"
"Yeter ama Cenk! Bunu Burak tan başka kim yapacak ki?"
"Peki tamam Burak yaptı. Onu gördüm."
kafamı olumsuz bir şekilde iki yana sallayıp Burak denen o pisliğin yanına hesap sormaya gidecektim. Arkamı dönüp bir adım attığımda Cenk kolumdan tutarak çekmişti.
"Derin açık konuşmak gerekirse Burağın yanına mümkünse birdaha yaklaşmanı istemiyorum. Olay burada kapandı. Tamam?"
gözlerimi devirerek koluna girdim. Biraz dolaştıktan sonra zil çalmıştı. Sınıfa gittim. Ders boştu. Herkes birbiriyle konuşuyor, şakalaşıyordu. Bense tek başıma sırada öylece oturuyordum. Elime telefonu alarak Cenk e mesaj attım.
Kime: Tek Dostum;
"Ders boş ve sıkıcı. Sen ne yapıyorsun?"
birkaç dakika sonra mesaj gelmişti.
Kimden: Tek Dostum;
"Ne yapabilirim. Matematik dersindeyiz, kümeler filan baya eğlenceli :)"
mesajı okuduğumda hafif bir tebessüm etmiştim.
Kime: Tek Dostum;
"Kolay gelsin :)"
Birkaç dakika geçmişti ,cevap gelmez sanıyordum ama geldi. Hızla açıp okudum.
Kimden: Tek Dostum;
"Tenefüste seninle çok önemli birşey konuşmam gerek."
Mesajı okuduğumda şaşırmış ve bir o kadar da merak etmiştim.
Kime: Tek Dostum;
"İpucuuuu??? :)"
Cevap gelmemişti. Tekrar mesaj attım.
Kime: Tek Dostum;
"İPUCUUUU??? :D"
Hala cevap vermemişti. Zil uzun bir süre sonra nihayet çalmıştı. Hızla Cenk in yanına gittim. Arkasına dönmüş bir erkekle konuşuyordu. Beni görmemişti, yanına sessizce yaklaşarak kulağına eğildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE
Teen Fictionİçe kapanık bir kız olan Derin i 17 yaşından sonra maceralı bir yaşam bekliyordu. Hayatta tek değer verdiği kişiyi de kaybetmişti. Artık hiçbirşeye, hiçkimseye acımıyordu. Kendine bile... Kendi ayakları üzerinde durabilecekmiydi? Bu acımasızlıklarla...