Sürpriz

484 57 44
                                    

Multimedia; Cenk in Derin e aldığı hediye

Bölüm şarkısı: Pink ft. Fun Just give me a reason (şarkı ile okumanızı tavsiye ederim.)



Cenk siyah takımın içinde kusursuz duruyordu.

"Ho..hosgeldin Cenk. İçeri gelmez misin?"

yutkundum, ilk defa heyecanlanmıştım. Cenk derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.

"Hayır biran önce seni sürprizimle buluşturmak istiyorum."

doğru ya bana bir sürprizi vardı. Tamamen unutmuştum. Ama şimdi ise merak etmekten kendimi alamıyorum.

"Peki çıkalım o zaman."

deyip annemi öpmeye gittim ona sımsıkı sarıldım. Nedense annemden ayrılmak gelmiyordu içimden... İçime kurt düşmüştü sormadan edemedim.

"Annecim peki ya sen ne yapacaksın tek başına evde?"

içten bir gülümsemeyle gözlerime baktı ve konuştu.

"Benim güzel kızım sen eğlenmene bak. Ben birazdan çıkacağım. Birkaç arkadaşım ile görüşeceğim. Oradan belki biryere geçeriz, beni evde bulamazsan merak etme."

içim biraz da olsa rahatlamıştı. Gülümseyerek kapıyı çektim ve evden çıktım. Cenk e sarıldım. Cenk yanağıma bir buse kondurdu.

"Çok güzelsin bitanem."

yanaklarım ısınmıştı, kızardığımı hissedebiliyorum.

"Teşekkür ederim. Ee sürprizin ne gerçekten merak ediyorum."

bir eli belimde diğer elini karşıya uzatarak bir şey gösteriyordu. Elinin işaret ettiği yöne baktığımda kırmızı spor bir araba gördüm. Tamda evimizin önündeydi. Gözlerimi arabaya diktim. Şaşırmıştım çünkü Cenk in bir arabası yoktu.

"Bugüne özel kiraladım, sadece senin için..."

deyip gülümsedi. Gülümsemesine karşı bende otuz iki diş sırıtarak tekrar kollarımı boynuna dolayıp sıkıca sarıldım.

Arabanın ön kapısını açarak binmemi işaret etti. Teşekkür ederek bindim. Kapımı nazik bir şekilde kapattıktan sonra hızlı adımlarla soför koltuğuna oturdu. Merak ediyordum acaba nereye gidecektik. Fazla sabredemeyerek sordum.

"Peki ya şimdi nereye gideceğiz?"

gözlerini yoldan çekerek kısa bir süre gülerek bana baktı.

"Çok soru sorduğunu daha önce sana söylemişmiydim?"

Oflayıp arkama yaslandım. Bir süre sonra deniz kenarına yakın bir alanda durduk. Cenk arabadan inerek kapımı açtı. Bende indiğimde boş gözlerle etrafa bakıyordum. Biranda elimde başka bir el hissettim. Baktığımda Cenk in elimi tuttuğunu gördüm.

"Eğer biraz daha burada kalırsak üşeteceğiz."

büyük bir kahkaha atmıştım.

"Daha sonrasını düşünmek bile istemiyorum."

diyerek devam etti. Gülerek ilerledik. Etrafta kimsenin görünmediği bir yere geldik. Kumsaldaydık fakat çevrede kimsenin olmaması beni hayrete düşürdü. Cenk in sesiyle ona döndüm.

"Şimdi gözlerini kapat."

nereye geldiğimizi veya niye böyle birşey söylediğini hiç bilmiyordum. Başımı onaylar bir biçimde salladıktan sonra gözlerimi kapattım.
Karanlıktı, gözlerim kapalı olduğu için birşey göremiyordum. Ayakkabılarım düzgün yürümemi engelliyordu. Düşmemek için Cenk ten destek alıyordum. Dalga sesleri kulağımda yankılanıyordu. Bir süre sonra bacaklarıma buz gibi suyun sıçraması ile irkildim. Suyun soğukluğu içimi ürpertmişti.

TEHLİKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin