Multimedya; Burak
Arkadaşlar diğer bölümde fotoğraf koyamadım. Bir hata oluştu. Bu yüzden şimdi koydum. İyi okumalar.. :)
Biz Cenk ile konuşmaya dalmışken ineceğim durağa geldiğini farkettim ve Cenk e görüşürüz deyip otobüsten indim. Hızla eve yürümeye başladım. Bahçeye girdiğimde dışarıya güzel yemek kokuları gelmeye başladı. İçimden bir ses annemin yine döktürdüğünü söylüyordu. Anahtarımı çıkarıp sessizce kapıyı açtım ve içeri süzüldüm. Annem mutfakta kendi halinde ritim tutarak şarkı söylüyordu. Geldiğimi henüz görmemişti. Arkasından usulca yaklaşıp yanağına güzel bir öpücük kondurdum. Annemin çığlıkları ile kendimi yerde buldum. Gözümü açmaya çalıştım. Annem beni yere itmiş, elindeki büyük temizlik bezi ile kıçıma kıçıma vuruyordu.
"Seni... gidi... pis... sapık.. Nasıl girdin eve haa?"
Tabi gözlerini açsaydı benim kim olduğumu görecekti ki söze karıştım.
"Ay mother vurma allah rızası için be! Benim ben güzeller güzeli biricik kızın.."
Annem ben konuştuktan sonra gözlerini pörtletti ve elindeki bezle daha sağlam vurmaya başlamıştı.
"Kız ne diye içeri hırsız gibi giriyorsun. Ödüm koptu vallahi."
"Annem bi üstümde kalkarsan şey yapcaz yani.."
"Ney yapcaz kız terbiyesiz seni!"
Elindeki bezi bırakmıyor kadın ya. Ne söylersem yapıştırıyor.
"Annem yemin ediyorum için fesat. Şey yapcaz derken kalkmaya çalışacağım yani."
Annem üstümden kalktı ve
"Bir daha şöyle hırsız gibi girme eve öldürürüm seni sapık var diye!"
"Hay annem ya hırsız eve anahtarla mı giriyor. Sen sabır ver ya rabbim...
Neyse ben üstümü değiştireceğim. Geliyorum on dakikaya"Dedim ve tek elimle iki parmağımı bir kendi gözüme bir de annemin gözlerine 'gözüm üzerinde' dercesine işaret yaparak odama çıktım.
Odamın kapısını açtım, çantamı yere kendimi de yatağıma atmıştım. Tek düşündüğüm şey Cenk olmuştu. Ne kadar kibar, tatlı, yardım sever ve hoşgörülüydü. Ha bide çok yakışıklıydı. Bunları düşünürken yüzümde salakça bir gülümseme olmuştu. Kapı çaldı.
"Giiirrrr!"
Gelen temizlikçi Nursel ablaydı. Bize haftada iki kez temizliğe gelir.
"Hosgeldin Nursel ablacım"
deyip yüzümdeki salakça gülümsemeyi atmıştım.
"Ne o kız gülüp duruyorsun. Aşık mı oldun yoksa?"
diyerek kaş göz işareti yapmıştı.
"Aman be Nursel abla."
deyip sırıttım.
"Neyse.. Yemeğe bekleniyorsunuz küçük hanım hadi"
kapıyı kapatıp odamdan çıktı. Bende yatağımdan kalkarak dolabıma ilerledim. Siyah bir tayt üzerine krem renk bir bluz giydim ve köpekli panduflarımı ayağıma geçirip telefonumu arka cebime koydum. Aşağıya inip bir güzel yemeğimizi yedik.
Nursel abla sofrayı toplayıp birde çay demledi. Nursel abla ve annem dört senelik çok yakın arkadaşlar da."Ee kızım okulun ilk günü nasıldı? Hiç bahsetmedin."
Anneme okulda kavga ettiğimi söylersem çok kızacağından emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE
Fiksi Remajaİçe kapanık bir kız olan Derin i 17 yaşından sonra maceralı bir yaşam bekliyordu. Hayatta tek değer verdiği kişiyi de kaybetmişti. Artık hiçbirşeye, hiçkimseye acımıyordu. Kendine bile... Kendi ayakları üzerinde durabilecekmiydi? Bu acımasızlıklarla...