Multimedya: Cenk
Bölüm şarkısı: Beyonce Halo(Şarkı ile okumanızı tavsiye ederim.)
Bu bölümü henüz yeni tanışmamıza rağmen çok iyi bir arkadaşlık edindiğim ve çok sevdiğim arkadaşım milayk16 ya ithaf ediyorum. İyi okumalar...
"Hangi cehenneme gittin aptal. Eşyalarını da toplamışsın, ne yapmaya çalışıyorsun?! Hemen eve gel."
sesinden babam olduğunu tahmin edebildim. Cevap vermeyip suratına kapattığımda ne kadar çok sinirlendiğini anlamak zor değildi. Peşime adamlarından taktığını sezebiliyordum. Acilen bu şehirden kurtulmam lazım!
Anons sesi ile kendime gelip sese odaklandığımda uçağımın kalkacağını öğrendim. Hızla oturduğum yerden doğrularak ilerledim.
Birkaç dakika içerisinde uçağımdaydım. Koltuğuma yerleştiğimde çok yorulduğumu farkettim. Sırtım yumuşak koltuğa bastırırken ağrının yavaşça belimden çekildiğini hissettim. Ne kadar yorulduysam hemen uykuya daldım.
*******
Cenk in ağzından;Şuan kendimi buracıkta, bir hapishane duvarı arasında öldürmeyi düşünüyordum. Ne olduda bu hale geldik?! Ben Derin i çok seviyorum. Onu kalbime kazıdım sanki. Şu ana kadar hiçbir kıza karşı bu kadar yoğun duygular beslememiştim. Bunu biliyordum.
Ama ne varsa o bana inanmıyor veya gerçekten inanmak istemiyordu. Annesini bilerek neden öldürmek isteyeyim ki?!
Bana ettiği son sözü hatırladıkça kalbime ağrı giriyordu. 'Hoşçakal' bana resmen hoşçakal dedi. İstanbul a gittiğini söylüyor ama babası burada. Bana da daha önce pek tanıdığı olmadığını söylemişti. Hala ne olduğunu anlamamıştım.Ama buradan bir şekilde en yakın zamanda çıkacağım ve onu bulacağım. Ne olursa olsun...
Beni düşüncelerim arasından çeken demir kapının şıkırdaması ve ardından gardiyanın sesi olmuştu.
"Cenk Tüzün ziyaretçin var."
oturduğum yataktan kalkarak ilerledim. Görüş alanına geldiğimde gelenin dayım olduğunu gördüm.
"Dayı sen Türkiye de miydin? Ne zaman geldin İzmir e?"
şaşkınlığımın yüz ifademden belli olduğu kesindi.
"Senin durumunu duyduğumda Almanya daki dükkanı bırakıp koşarak geldim. Olum sen ne yaptın?! Cinayet ile suçlanıyorsun."
gözlerim irileşti. Nereden duymuş olabilir ki?
"Sen.. benim hapse girdiğimi nereden öğrendin?"
gözlerini kaçırıyordu. Kesinlikle bunu ona babam söylemiştir.
"Boşver bunu. Konumuz bu değil. Sen nasıl birini öldürebilirsin bu doğru değildir umarım. Sen bunu yapmazsın."
laf karıştırmakta dayımın üzerine tanımam gerçekten.
"Bunu sana babam söyledi değil mi?"
cevap vermeden baktı. Evet bu doğruydu. Ona hapse girdiğimi babam söylemişti.
"Sen babamla hala konuşuyor musun? Kız kardeşini vurdu o."
sinirlenmiştim. Nasıl hala onunla konuşuyor olabilir ki. Babam annemin onu aldattığını duyduğunda onu silahla vurdu ve o da hapse girmişti. Aynı oğlu gibi...
Ama ben annemin onu aldattığını düşünmüyorum. Hala ve hala annemi haklı buluyorum, çünkü bir kanıtı yoktu. Aklı sıra babamı aldatmış ve başka birinden çocuğu varmış falan filan. Bu yüzden annemi vurmuştu ve ona bu yüzden çok kızgınım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE
Teen Fictionİçe kapanık bir kız olan Derin i 17 yaşından sonra maceralı bir yaşam bekliyordu. Hayatta tek değer verdiği kişiyi de kaybetmişti. Artık hiçbirşeye, hiçkimseye acımıyordu. Kendine bile... Kendi ayakları üzerinde durabilecekmiydi? Bu acımasızlıklarla...