-Hom! Hom, ce sa întâmplat?
Vocea vine cu brațele care îmi prind corpul, împiedicându-mă să sar în jos.
Este Khun-Yai. Mă privește îngrijorat, cu brațele strânse în jurul meu.
-Ce s-a întâmplat? Te-am auzit țipând și părea că ai de gând să sari de aici.
Îmi abat privirea în același loc și înghit amărăciunea din gât când văd iarba liniștită de acolo. Nu există urme de nimic la care am fost martor acum. Deci, constructorii și ramura ruptă au dispărut de parcă ar fi fost toate iluzii.
Tremur, fără să știu dacă ar trebui să fiu speriat, supărat sau trist. Arătă unde era Tan înainte.
— Chiar acum, ai văzut ceva pe iarbă?
-Tu ciugulești ..
-Asta a fost?
Habar n-am cum sună vocea mea. Nici măcar nu-mi dau seama că mâna îmi tremură până când Khun-Yai întinde mâna și îmi apăsă degetul ascuțit în jos.
-Îți îngheață mâna. Hai să intrăm înăuntru. E rouă aici. Te vei îmbolnăvi.
Khun-Yai își slăbește îmbrățișarea, dar una dintre mâinile lui mă apucă de braț în timp ce mă conduce înăuntru. Merg dureros, distras. Ce a fost asta tocmai acum? S-a răsucit spațiu-timpul și a format din nou un pasaj care leagă trecutul și viitorul? De ce nu m-ai luat înapoi?
Odată ce ne-am instalat pe biroul cu perle de pe hol, Khun-Yai întreabă:
-Cine este Tan?
Îmi ridic ochii spre el instantaneu, apoi îl acopăr cu o întrebare:
-Khun-Yai... l-ai auzit?
-Ai țipat foarte tare. Desigur, am auzit.
Se îndoia fără scuze
— Eu... am ezitat, fără scuze.
-Probabil visam și... somnambul...
Sub ochii mei, inima mea continuă să bată. Nu este ușor să vă recuperați după incidentul precedent. Mă uit încet înapoi la Khun-Yai. Ochii lui solemni îmi spun că nu este convins.
— Tu dormi des?
Pentru o secundă, vreau să vă spun totul. Vreau să știi ca să mă poți ajuta să rezolv asta. Buzele mi se despart, dar nu-mi scapă niciun cuvânt. Nu pot spune nimic.Cum este posibil ca el să înțeleagă situația dacă nu o înțeleg eu însumi?
Ezitarea mea provoacă un oftat blând din gura lui Khun-Yai.
-Nu contează. Odihnește-te azi. Mă poți servi mai târziu când te vei simți mai bine.
-Nu, nu sunt bolnav , obiectez.
-Sunt bine. Am devenit așa pentru că am dormit prea mult. Îți aduc imediat un ulcior și o cârpă.
Khun-Yai se uită la mine în tăcere. Nu pot decât să cerșesc încet,
-Te rog... Khun-Yai.
Până la urmă, Khun-Yai îmi permite să-mi fac treaba, deși chiar mă simt agitat. Mintea mea rătăcește la incident și îmi pierd concentrarea, dar mă forțesc să mă controlez, știind că Khun-Yai mă urmărește.
CITEȘTI
Dulcele miros de dragoste🩵
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 💚Acesta carte se numește „Dulcele miros de dragoste" (Kaunas) de Violet Rain iar de curând a fost lansată seria după acest roman care se numește ,, TE SIMT...