Capitolul 18:(Comandantul Yai)

12 0 2
                                    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.





Am rămas fără cuvinte, total fără cuvinte. Nu pot să spun nici măcar un cuvânt, cu atât mai puțin să explic cum îi știu numele.

Khun-Yai nu este mulțumit de tăcerea mea. Ridică brațul.

-Dacă nu vorbești, mori...

Mi se fac ochii mari când inima îmi sare.

-Stai, comandante Yai , o voce întrerupe momentul terifiant.

Proprietarul vocii este un bărbat de vârstă mijlocie îmbrăcat în alb. Lasă grupul de bărbați la pământ. Atitudinea lui este precaută, spre deosebire de bărbații puternici din jurul lui.

— Ai uitat pe unde am trecut înainte de ploaie? el spune.

Khun-Yai nu cedează. Îmi îndreptă vârful sabiei spre gât și îmi răspunde:

-Zidurile orașului vechi șiruinele nu au nicio legătură cu acest om. Orașul Taw a căzut de mult. Mi-e teamă că ar putea fi un hoț care ne spionează și își va aduce loturile pentru a ne jefui mai târziu

-Deși este un oraș căzut, nu trebuie să-l lipsim de respect, continuă bărbatul îmbrăcat în alb.

-Cum ai de gând să explici aspectul acestui om? Cum ar putea un bandit să se ascundă sub apă atât de mult  timp fără să se înece?

Chiar dacă sunt nedumerit de situație, nu sunt insensibil. Un bandit... Asta e nebunie! Pe mine? Un bandit?

-Nu sunt un bandit, protestez cu o voce tremurândă. Nu-i voi lăsa să mă omoare pentru că mă confundă cu un bandit!

Khun-Yai își mișcă ochii pătrunzători spre mine.

-Cine esti tu de unde esti?

-Numele meu este Jom. Vin din... fac o pauză.

Nu știu răspunsul la asta. Nici măcar nu știu unde este acest loc în lume. Nu pot risca să răspund fără să mă gândesc discret. Dacă îl ia ca pe un răspuns greșit, s-ar putea să mor aici.



Mă uit la bărbații de pe pământ. Sunt îmbrăcați ca și cum ar fi sărit dintr-o poveste populară istorică la care mă uitam la televizor. Unii dintre ei sunt topless și își înfășoară partea inferioară a corpului în țesături întinse, cum ar fi șervețele scurte, dar mulți poartă cămăși. Ohm este într-o cămașă cu mâneci scurte și o cârpă întinsă de altă culoare decât celelalte. Una peste alta, niciunul nu pare să fie din locul sau din epoca de unde am plecat recent.

Unde m-a dus gaura de vierme? Este în același univers sau într-un multivers?

Ezitarea mea adâncește suspiciunea lui Khun-Yai. Își fixează ochii asupra mea când bărbatul îmbrăcat în alb mă întrerupe din nou.

Dulcele miros de dragoste🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum