Capitolul 31: În așteptarea dragostei - Ultimul capitol ~

33 3 1
                                    

Sunt treaz în mijlocul unui grup de oameni care se adună în jurul meu. Unul dintre ei este un străin. Corpul meu este udat. Îmi arde gâtul după ce am sufocat lichidul. Gustul râului se lipește de gura mea. Sirena și lumina de urgență pâlpâitoare de pe o dubă mă îndeamnă să închid din nou ochii. Pe măsură ce îmi stinge conștiința, sunt transportat în ambulanță și mă duc la spital.

Străinul mă însoțește în ambulanță. Din conversația lor, acest bărbat este un medic care a călătorit în Thailanda în acest moment. Era în mașină în spatele meu și m-a salvat înainte să fie prea târziu. Am fost preluat din râu după ce am încetat să mai respir în mai puțin de patru minute. Dacă ar fi fost mai lungă, creierul meu ar fi fost afectat de  lipsa oxigenului ceea ce mi-ar fi putut cauza moartea.

Ceea ce se întâmplă după aceea în spital este în dezordine, în care nu pot stabili cu exactitate ordinea evenimentelor. Am examinarea fizică pentru un pacient înecat dintr-un accident în trepte. Conștiința mea se deplasează înăuntru și iese, dar nu de la șocul accidentului. Cred că se datorează altceva

Într-o secundă, mă aflu în lumea prezentă, uitându-mă la doctori și asistentele care fac tot posibilul să mă trateze. Încă o secundă, mintea mea plutește spre lumea cealaltă, unde cineva mă așteaptă. Noaptea se transformă în zi cât ai clipi. Privesc totul se întâmplă ca prin ochii altcuiva. Vederea din fața mea este lipsită de ton. Pot să simt și să înțeleg totul. Răspund la întrebări și cooperez bine cu echipajul medical, ca cineva care va fi externat în curând pentru a-și continua viața.

Sunt singura persoană care știe că acest lucru nu este normal și viața mea nu va mai fi niciodată la fel. Atingerea comandantului Yai încă se simte cald pe palma mea. Mirosul de sânge amestecat cu ploaia este puternic în simțurile mele. Angajamentul lui ferm este înscris în memoria mea, devenind parte din mine.

,,Indiferent unde te aduce soarta, indiferent de pericolul pe care îl întâlnești, fie ca acele nenorociri să cadă asupra spiritului meu în loc de al tău..."





A luat căderea în locul meu? Hotărârea lui m-a readus la viață în loc să mă înec în râul Ping? A fost oare tot mecanismul bizar al universului pe care nu l-am înțelege niciodată? Pur și simplu a urmat schema sa concludentă? Simt că mi-a mai rămas doar jumătate din viață. Ființa de aici sunt bucăți spulberate de o stâncă care încearcă să se transforme în forma unui om cu carne și sânge într-un corp viu. Sufletul meu tânjește după cealaltă jumătate a vieții mele pierdute în curentul timpului.

Cel mai fericit moment este când adorm. Visele nu mă dezamăgesc niciodată.

Mă consolează ușor cu tot ceea ce tânjesc. De fiecare dată când sunt zguduit

treaz, mă forțesc repede să adorm, astfel încât să nu trebuie să-mi înfrunt realitate. Cu toate acestea, nu putem trăi în visele noastre pentru totdeauna. După a doua noapte de internare în spital, deschid ochii pe patul meu și mijesc ochii la lumina slabă a soarelui târziu, care se scurge prin perdelele subțiri albe. Mirosul de terci de pe masa de deasupra patului din apropiere îmi ajunge la nas.

-Te rog să mănânci. Doctorul va veni să te verifice mai târziu, spune o voce clară a unei asistente în uniformă albă.

Îmi întorc capul năucit către ea, încă simțind că sunt pe jumătate în vis, incapabil să mă gândesc la un cuvânt să răspund. Asistenta îmi zâmbește blând când nu mă mișc.

— Nu vă faceţi griji. Rezultatele examinării dumneavoastră sunt bune. Veţi fi externat astăzi, domnule Ravit. Medicul care se ocupă de dumneavoastră va veni şi vă va informa singur.

Dulcele miros de dragoste🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum