Capitolul special 3: Noi

46 1 0
                                    

-Da, ce fel de tablou va fi expus în galerie? Ce artiști?

Stau sub copacul din fața căsuței și notez detaliile extinderii. Spațiul de sub căsuța a fost renovat într-o cameră de sticlă pentru a servi drept galerie. Lângă mine este un bărbat înalt, cu trăsături faciale definite ale unui bărbat jumătate thailandez, jumătate american.

Da.

A trecut o lună de când mi-am dus mașina în râul Ping. A fost o lună plină de....Cum o spun? Spărgere de inimă, durere, uimire, bucurie profundă și împlinire totală.

-Doar tu.

Mă întorc către el. Yai este cu o palmă mai înalt decât mine, așa că trebuie să-mi înclin puțin capul în sus. Ochii lui căprui adânci care mă holbează în direcția mea mă fac să-mi abat privirea.

-Permite-mi să te întreb un lucru. Cine ar plăti pentru a-mi vedea desenele sau pentru a le cumpăra? Nu sunt un artist celebru.

Nu sunt umil cu privire la abilitățile mele sau altceva. Sunt destul de priceput, dar nu atât de extraordinar. De ce ar afișa doar

pozele mele din galerie, oricum? El crede că sunt Picasso?

-Nu am de gând să le arăt nimănui și nici nu le voi vinde

-Hmm.

— Le voi păstra pentru mine.

Uf... Schiopătările îmi slăbesc brusc când căldura îmi urcă pe obraji. Este serios? O galerie cu desenele mele doar pentru el? Nu-i așa că îi este rușine dacă

spiritul casei vede?

-Îmi place când roșești ,spune Yai cu un zâmbet blând și mă face să-mi pierd echilibrul și mai mult.

-Te rog nu ma tachina prea mult. Lucrez chiar acum.

Mă comport serios, deși știu că nu sunt atât de neclintit. Dacă începe să flirteze cu adevărat, nu voi avea puterea să-l resping.

-Să aruncăm o privire înăuntru. Dacă vrei să ajustezi ceva, o să vorbesc din nou cu designerul de interior. Astfel, lucrul va fi rapid și fără probleme.





Mergem  pe poteca peste gazon. Umbrele noastre se întind pe pământ una lângă alta și nu pot să nu-mi amintesc trecutul. Din tot ceea ce am trecut amândoi – bucurie, durere, dragoste și cel mai dureros lucru: fiind despărțiți – până la reuniunea noastră, nu a existat niciodată o zi în care să fiu ingrat față de ceea ce am astăzi. Yai este persoana prețioasă care îmi oferă cea mai mare fericire.

Mă uit la profilul lui lateral.  Inima îmi bate ciudat. Vreau să fac totul pentru ca el să compenseze cât timp m-a așteptat. Voi face orice... atâta timp cât el se simte fericit ca mine.

Yai întoarce capul spre mine. Acum știe că mă uit.

— Te uiți din nou la mine, Jom.

— Da, recunosc timid.

Nu are rost să mint din moment ce am fost deja prins.

— Vei fi pedepsit. Ştii asta?

— Da.

Privesc în altă parte, ca să nu poată vedea că încerc să-mi înăbusesc un zâmbet. Acest Yai al meu este un înger suprem, frumos, adorabil și bun. La cei  treizeci de ani, este matur. Cu toate acestea, există acest foc arzând în interiorul lui în același timp. Este blând, dar destul de posesiv. Și când își exprimă stăpânirea asupra mea... este dincolo de imaginație. Parcă ar fi trei oameni într-un singur corp.

Dulcele miros de dragoste🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum