Bufnitură!
-Oh!
Comandantul mă împinge, făcându-mă să cad pe fund.
-Nu am făcut nimic, mârâie comandantul Yai, arătând spre mine.
-E nebun! S-a dezbrăcat oriunde fără grijă.
-Nu! N-am făcut-o, am urlit.
-Pânza era desfăcută când m-am trezit. Am încercat să o repar, dar nu am reușit, iar comandantul Yai nu m-a ajutat.
Comandantul In tăce o clipă, apoi izbucnește în râs.
În cele din urmă, căpitanul Mun este chemat să salveze situația. Atmosfera este hilar de inconfortabilă. Căpitanul Mun își strânge buzele strâns în timp ce leagă repede cârpa pentru mine. Fața comandantului Yai are încă o nuanță roșie și verde,arătând ca Indra furioasă.
Comandantul In încearcă să-și mențină calmul de dragul fratelui său, dar nu reușește. Stomacul și gâtul i se strâng pentru a nu-și reține râsul. Apoi îl urmărește pe fratele său, care fuge din cort
Până dimineața târziu, am devenit subiectul de discuție printre oameni de rand și soldați curajoși.
-Ce îndrăzneț din partea ta, Ai-Jom, să-ți dai jos hainele în cortul comandantului.
Căpitanul Mun râde în hohote, cu fața roșie, cu mâinile strânse de stomac. Toată lumea șoptește și râde despre asta pe parcursul călătoriei de dimineață, cu adevărat distrați. Dar când Comandantul In sau Comandantul Yai își călăresc caii lângă ei, își închid gura și se concentrează asupra călătoriei.
Sunt teribil de descurajat și nu pot să nu-l corectez:
-Nu am scos materialul. S-a destrămat de la sine. Nu l- am mai folosit niciodată. Știi asta...
Îi pasă cuiva de explicația mea...? Nu. Cei cărora le este prea frică să râdă în fața mea se întorc cu spatele sau se uită în alte direcții, deși umerii le tremură violent.
Întotdeauna se vorbește , nu? Ultima dată, m-am prăbușit în pavilionul de pe malul apei Khun-Yai și mi-am răsturnat cu barca. Este o mare descoperire de data asta de când hainele mele au căzut în fața lui. De asemenea, căpitanul Mun sau Ming este durerea în fund în fiecare viață.
La prânz, alaiul se oprește pentru o pauză. Observ că copacii din zonă nu sunt la fel de desi ca cei pe lângă care am trecut ieri prin pădure. Mă așez, îmi sprijin spatele pe o stâncă și îmi întind picioarele. Mă doare tot corpul, de parcă sufletul meu ar părăsi corpul meu. Ceilalți nu par la fel de obosiți ca mine. Ei trăiesc în această perioadă în care oamenii cultivă în principal pământul pentru a-și câștiga existența, așa că corpul lor este ferm și mai puternic decât cel al unui oraș ca mine. În plus, sunt mai familiarizați cu peisajul și clima.
Respir în timp ce cătușele de pe glezne se mișcă și înțeapă. Pielea din jurul gleznelor mele este învinețită din cauza contactului cu inelele metalice la fiecare pas.
Nu a fost atât de rău ieri de când am purtat hainele mele vechi, care includeau pantaloni lungi. Tivulurile îmi protejau pielea de contactul direct cu inelele. Acum, port ceva ca o cârpă înaltă până la coapsă. Pantofii mei din piele neagră au fost aruncați într-un cărucior, înlocuiți cu pantofi: sandale din piele și frânghie. Nimic nu-mi protejează pielea de zgârieturi. Îmi mângâi ușor gleznele și tresar când ating partea ascuțită.
CITEȘTI
Dulcele miros de dragoste🩵
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 💚Acesta carte se numește „Dulcele miros de dragoste" (Kaunas) de Violet Rain iar de curând a fost lansată seria după acest roman care se numește ,, TE SIMT...