Capitolul 21 (Săpați o groapă pentru a-l prinde pe comandant)

10 1 0
                                    



În zori, deschid ochii pe un cărucior de bagaje. Căpitanul Mun este lângă mine, sforăind încet, întins afară. Este mai confortabil să dormi într-o căruță decât în cortul comandantului Yai, pentru că pot rătăci cât vreau. Cel mai rău ar fi să te lovești de celălalt tip, dar apoi ar putea să schimbe. Totuși, nu mă pot opri să mă gândesc la căldura luminii lumânărilor și la comandantul Yai care se roagă în liniște.

Cobor din mașină, încercând să nu-l trezesc pe căpitanul Mun. Lumina slabă portocalie pictează orizontul. În curând, soarele va răsări deasupra liniei copacilor. Dacă ar fi fost ultimele zile la această oră, toată lumea ar fi fost trează și s-ar fi pregătit totul pentru a relua călătoria dimineața târziu. Dar astăzi, doar bucătarii sunt pregătiți să facă micul dejun.

Mă legăn spre cealaltă parte a pajiștii, unde curge micul pârâu. Încă nu suntMă legăn spre cealaltă parte a pajiștii, unde curge micul pârâu. Încă nu sunt complet treaz, dar am nevoie de ceva timp singură să mă gândesc.

Apa pârâului este proaspătă. Mă spăl pentru a mă împrospăta în timp ce mă gândesc la noaptea dinainte. Îmi amintesc că am stat lângă foc cu soldații și am băut puțin alcool, cât să-mi înnebunească mintea.

Suficient pentru a avea un vis sălbatic.

Era rezultatul alcoolului și al atmosferei romantice ciudate. Mintea mi-a luat-o razna până în punctul în care mi-am imaginat că aud două versuri din Suthorn Phu recitate pe muzică. Nu am ezitat să apuc acea dulceață amăruie și să o pun în inimă, să mă consolez să nu mă opresc asupra sentimentului de dor. M-am uitat la comandantul Yai jumătate de noapte, mintea mea captând priveliștea dinaintea mea și aranjând-o cu imaginile emoționante ale lui Khun-Yai și cu mine în trecut. Partea cea mai rea este că am devenit prea îndrăzneț ca să mă gândesc măcar să flirtez cu comandantul Yai.





Îmi frec fața și gemu încet în gât. Dacă ar afla comandantul Yai, m-ar bate la pământ în fața tuturor...? Pentru ce motiv? Pentru că ai curajul să flirtezi cu comandantul Seehasingkornian? Nu îmi pot imagina dacă căpitanul Mun și-ar înjunghia stomacul ca să nu izbucnească în râs, ca să nu mai vorbim de comandantul In. Mi-aș rupe zâmbetul obraznic până la sfârșitul lumii.

Mă ridic și ezit dacă să mă relaxez aici sau să mă întorc la căruța în care doarme căpitanul Mun. Dar apoi, aud un zgomot dintr-o parte a pajiștii. Mă simt reticent înainte de a alege să merg spre sursa sunetului.

Este comandantul Yai. El face  un gard pe câmpul scăldat în soare portocaliu, cu un om de paie legat de un stâlp de lemn ca partener de antrenament. Comandantul Yai își mișcă corpul rapid, ținând săbiile duble de parcă ar dansa. Lamele scrâșnesc prin omul de paie, trimițând paiele în aer și căzând pe iarba care flutură.

Mă uit la el, încântat. Comandantul Yai arată impresionant și puternic. Mușchii lui sunt ai unei statui.Mă uit la el, încântat. Comandantul Yai arată impresionant și puternic. Mușchii lui sunt cei ai unei statui, pieptul ferm, spatele lat și abdomenul în formă de V. Slavă Domnului că poartă o cârpă întinsă legată într-un nod strâns, așa că pot admira mușchii coapselor fără a fi distras de nimic altceva.

Când partenerul de sparring a devenit paiul final, comandantul Yai se oprește. Își șterge transpirația de pe față și mă privește în ochi.

Mă încordez, blestemându-mă că sunt atât de absorbită să mă uit la el, încât am uitat să mă ascund și să arunc o privire, să nu ies în aer liber ca un prost și să fiu prins așa. Mă străduiesc să inventez o scuză.

Dulcele miros de dragoste🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum