Încerc să încep o altă conversație cu căpitanul Mun, dar nu pare foarte interesat. Uneori se preface că nu ascultă. O clipă mai târziu, un bărbat merge spre noi.
-Căpitane Mun, comandantul Yai vă cere prezența, îi spune căpitanului Mun și se uită la mine.
— Voi fi cu ochii pe el.
Căpitanul Mun dă din cap și pleacă, lăsându-mă cu bărbatul care transmite mesajul, îmbrăcat și el în soldat. Mă hotărăsc să-l salut mai întâi pentru a-i oferi prietenia mea.
— Eu sunt Jom.
Se uită ciudat la mine și se înțepenește de parcă n-ar avea idee cum să răspundă sau nu s-ar aștepta să vorbesc o limbă umană. Își mișcă ochii înainte fără a răspunde.
Ha... De ce este atât de greu să te împrietenești cu acești bărbați?
Din moment ce nimeni nu vrea să-mi fie prieten, continui să merg în timp ce mă uit în jur și am grijă să nu mă împiedic prea des.
Ascult cu urechea conversațiile tuturor și observ tot ce mă înconjoară, deoarece nu pot ști niciodată ce va fi util pentru a supraviețui în situația mea actuală. Nu există nicio carte care să afle cum să supraviețuiesc atunci când călătoresc în timp oriunde, așa că trebuie să notez totul și să vin cu propriile mele soluții, improvizând stângace, după cum vezi.
Din fericire, limba lor este similară cu limba thailandeză pe care am folosit-o în epoca modernă. Diferențele sunt accentul și câteva cuvinte arhaice care mă fac să speculez că Seehasingkorn se învecinează cu unele provincii din Thailanda. De fapt, rădăcinile multor dintre culturile noastre au fost influențate de numeroase țări, precum Khmer, Mon, Laos și chiar India.
Căpitanul Mun se întoarce o clipă mai târziu și îi face semn pentru garda mea temporară să plece. Bărbatul pare uşurat că nu mai trebuie să fie în preajma mea. După câțiva pași, căpitanul Mun
Se întoarce spre mine și îmi oferă un tub de bambus care conține apă.
-Iată, bea un pahar sau două. Lumina soarelui devine din ce în ce mai puternică în secundă. Dacă leșini, va fi o problemă pentru mine.
Am ochii deschisi. Mă uit la el cu gura căscată, nu sunt sigur dacă l-am auzit corect. Căpitanul Mun pare supărat.
-Doar ia-o pe toate. Ai de gând să o iei sau nu?
-Da... Da, răspund eu repede.
Eu beau din tub și îmi șterg gura cu dosul mâinii, zâmbindu-i apreciativ.
-Mulțumesc
Atmosfera de călătorie se îmbunătățește. Căpitanul Mun trebuie să fie înțelegător cu starea mea regretabilă. Devine mai prietenos și nu face o mutră iritată când mă împiedic.
-Nu pari familiarizat cu pădurea, ca și cum n-ai fi călătorit niciodată prin una, spune el când mă împiedic de o stâncă și trebuie să mă apuce de braț.
-Am făcut-o, dar nu în astfel de păduri , răspund eu sincer.
-Din ce oras esti?
Ezit, nu știu cum să răspund. Nu pot spune Chiang Mai sau Bangkok pentru că acestea sunt locurile mele de muncă. De fapt, m-am născut în Chonburi.
-Casa mea este în Sriracha
Îmi adaptez pronumele [1], crezând că va fi mai sigur în acest fel.
CITEȘTI
Dulcele miros de dragoste🩵
Romantik⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 💚Acesta carte se numește „Dulcele miros de dragoste" (Kaunas) de Violet Rain iar de curând a fost lansată seria după acest roman care se numește ,, TE SIMT...