Am trăit destul de bine zilele de după acea noapte. Zilele s-au transformat în săptămâni și i cât ai clipi, am locuit în locul lui Khun-Yai aproape o lună.
Toată greutatea s-a acumulat asupra mea, nu știu când s-a evaporat. Tot ce simt este această liniște sufletească, ca și cum aș fi parte din acest loc.
Poate pentru primul motiv important: am descoperit că nu mă pot întoarce în lumea mea atât de repede pe cât mi-aș dori. Trebuie să stau aici mult timp, cât să fac măcar mai multe desene. Îmi scapă de anxietatea recentă. Celălalt motiv este probabil Khun-Yai.
El este ca o mângâiere.... Ca un copac, puternic și de încredere, deși copacul este fermecător și jucăuș. Dacă îmi las garda jos, s-ar putea să mă îndrăgostesc de ceva din cauza bunăvoinței sale.
În timpul zilei, mă ocup de sarcini banale prin casă și mă asigurÎn timpul zilei, mă ocup de sarcini banale din jurul cabanei și îi asigur confortul lui Khun-Yai. Noaptea, dorm lângă patul lui. Uneori îl scărpin pe spate sau doar vorbesc cu el. Mi s-a părut ciudat la început, dar am găsit bucurie în ea în ultima vreme. Este corect să spun că m-am obișnuit să vorbesc cu el în fiecare seară.
Singurul lucru cu care nu mă pot obișnui este dulceața ei incomparabilă și cuvintele cochete pe care nu-mi permit să le accept sau cu care fantezez inutil cu orice preț. Umilința și provocările sale cochete, deși vorbește puțin, îl pot face pe ascultător să se gândească prea mult. Khun-Yai poate să nu deranjeze, dar nu sunt o stâncă. De asemenea, sunt gay. Dacă el nu este atent, trebuie să fiu.
-Khun-Yai, a trecut mai mult de o săptămână. Ai văzut că nu am fost somnambulă nici măcar o zi. Pot să dorm acum în camera mea?
A întrebat el în timp ce își scria lecția în pavilionul de pe malul oceanului. Vremea este mult mai caldă, doar răcoroasă dimineața. Este destul de cald când lumina soarelui strălucește dimineața târziu. Ei bine, este uimitor că iarna durează luni de zile, spre deosebire de vremea mea, unde iarna durează cinci până la șase zile. E ca și cum iarna sosește la un picnic în Thailanda și se grăbește să facă comisioane în altă parte.
-Pe lângă somnambulism, sunt îngrijorat de altceva , îmi răspunde Khun-Yai la întrebarea mea, cu ochii lipiți de foaia de hârtie.
-Ce este?
El ridică ușor privirea și spune cu o voce calmă:
-Nu vreau să te văd trist ca noaptea aceea cu vânt
Oh... Despre asta e vorba? Îi pare rău pentru servitorul său îndoliat. Khun-Yai a putut ghici situația din răspunsul meu, care a recunoscut vag că am un iubit și m-a părăsit. Nu cere niciodată detalii pentru a-mi stârni emoțiile. Ce drăguț. Dacă ești atât de dulce, chiar mă voi îndrăgosti de tine.
CITEȘTI
Dulcele miros de dragoste🩵
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 💚Acesta carte se numește „Dulcele miros de dragoste" (Kaunas) de Violet Rain iar de curând a fost lansată seria după acest roman care se numește ,, TE SIMT...