Capitolul 29: Ne vom întâlni când închidem ochii

17 1 0
                                    

Uimirea fulgeră pe chipurile lui . Toate privirile aterizează asupra mea și umbra mea pe pământ. Pare ciudat de slab, diferit de fiecare umbră vizibilă sub lumina soarelui în acest moment.

Tăcerea umple aerul. Nimeni nu scoate niciun sunet. Pe fețele lor există doar pictură de stupefacție, reflectându-se în ochii lor. Nimeni nu va ridiculiza acest fenomen sau nu va avea o altă explicație pentru el, mai ales în epoca în care oamenii cred în zeități, mituri, diavoli și puterea naturii.

În mijlocul a zeci de perechi de ochi fixați asupra mea, mă întorc către comandantul Yai.

-Comandante Yai, aș putea discuta această chestiune cu tine în privat pentru un  moment?

Îl urmăresc pe comandantul Yai până la cortul lui. Comandantul Yai nu scoate niciun cuvânt, expresia lui este îngrozitor de întunecată. Odată ce am intrat în cort și am închis ușa cortinei, el se întoarce și mă întreabă cu o voce ascuțită.

-Ce-ai zis?

Încerc să-mi stăpânesc emoțiile.

-Care parte? Că m-am oferit să fiu predat în locul comandantului In sau că am fost trimis de zeitate?

Nedumerirea fulgeră în ajunul comandantului Yai.

-Ma duc...

-Nu.

Eu dau din cap.

-Nu sunt o ființă supranaturală, așa cum am spus. Nu dețin nicio putere magică sau ceva de genul ăsta.Sunt doar o persoană măturată dintr-o altă eră de o forță necunoscută. Poate părea un miracol divin pentru toată lumea de aici, ceea ce ar putea fi corect, dar sunt doar un om obișnuit cu lucruri pe care le știu și lucruri pe care nu le cunosc.

— Și totuși vrei să mergi în locul lui In.

Vocea i se adâncește de parcă ar trebui să o forțeze din gât.

-Comandante Yai, te rog ascultă.

Mă uit în ochii lui, răbdător.





-Han Kaew avea să mă omoare. Dacă comandantul In nu ar fi apărut, cel mort aș fi fost eu. Trimițându-l la Regele Kham ar fi el să-mi plătească păcatul. Comandantul In este de vină în multe lucruri, dar să mă salveze nu este unul dintre ei. Ceea ce sunt pe cale să fac este ca nimeni să nu moară. Comandantul In va trăi, și eu la fel.

Mă ridic și îi iau mâinile în ale mele.

-Nu voi ajunge niciodată la Chiang Mai. Nu mai am atât de mult timp. Îți amintești când ți-am spus că am fost măturat în această eră de ceață și apă? Apa m-a adus aici, după cum ai văzut, și în curând ceața mă va îndepărta. Știu asta pentru că s-a mai întâmplat înainte. Umbra mea este indicatorul. Cu cât devine mai slabă, cu atât mai puțin timp am la dispoziție. În momentul în care se estompează...

timpul aici a trecut.

-Unde vei fi?răspunde cu amărăciune.

— Nu știu. Nu depinde de mine.

Este de fapt mai mult decât atât. Pe lângă faptul că nu știu unde este următoarea mea destinație, nu sunt sigur dacă voi călători din nou în timp. S-ar putea să se termine aici. Corpul meu s-ar putea să se dezintegreze și să nu reapară niciodată nicăieri. Stăm în această tăcere, învăluiți de multe povești pe care încercăm să le înțelegem. Oricât de greu și dureros ar fi, mă uit în ochii lui. Mâinile comandantului Yai sunt ferme în ale mele, calde și protectoare ca întotdeauna. Câteva momente care par că trec anii. Ochii severi ai comandantului Yai se înmoaie cu un indiciu de implorare.

Dulcele miros de dragoste🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum