Nu întorc capul chiar dacă știu că Khun-Yai se îndreaptă spre mine. Ochii mei mari se fixează pe umbra de pe palier care sugerează că ceva nu este în regulă cu mine până când palma lui Khun-Yai îmi atinge brațul.
-Poh-Jom, ce e în neregulă? Fața ta este palidă ca o persoană bolnavă.
Îmi mută încet privirea către fața lui. Expresia mea trebuie să fie vizibil speriată pentru că Khun-Yai îmi alunecă ambele mâini în sus de brațe.
-Poh-Jom...
Vocea și ochii lui par îngrijorate.
-Ce se întâmplă?
Creierul meu este copleșit de puzzle-uri împrăștiate. Ce ar trebui să fac în acest moment? Să îl mint așa cum am făcut-o întotdeauna? Ar trebui să fie așa. Dacă vreau să locuiesc aici fără probleme, trebuie să mint.
Dar nu mai suport asta. Ceea ce am văzut mă șochează și mă îngrozește atât de tare încât teama mea de alte probleme se simte mai puțin semnificativă.
-Khun-Yai
Arăt cu degetul tremurător către umbra de pe palierul de lemn.
-Umbra mea
Ochii lui Khun-Yai urmărește degetul meu către palierul de lemn curat. Umbra mea și umbra lui Khun-Yai se lungesc una lângă alta pe scândurile lustruite. Umbra lui Khun-Yai este întunecată, aproape neagră, ca umbrele aruncate din ramuri și streașini, în timp ce a mea este gri, contrastând cu tot ce ne înconjoară. Khun-Yai își îngustează ochii, apoi se măresc. Se întoarce spre mine șocat.
Înghit și forțesc cuvintele din gâtul meu uscat.
-Dacă îți spun adevărul de unde vin, mă vei crede?
Mi-am petrecut aproximativ o oră după aceea, mărturisindu-i lui Khun-Yai povestea mea, cine sunt, de unde sunt și cum m-am întors în trecut. I-am spus chiar că încă mai am telefonul la mine, păstrat în siguranță în dulap, în speranța că într-o zi ar fi un mijloc de a mă duce înapoi la prezentul meu adevărat.
Este o tortură inexplicabilă să vezi îndoială și confuzie în ochii lui în timp ce vorbesc. Ascultă în liniște la biroul lui, cu mine stând mai aproape de el. Trebuie să-i fie greu să mă creadă, deoarece povestea este insuportabil de ciudată. Oricum, umbra mea inconfundabilă nu trebuie trecută cu vederea din cauza faptului că nicio ființă umană nu are o umbră ca a mea. Parcă nu aș fi real. Teoria științifică nu este foarte convingătoare, dar teoria superstițioasă pare să înrăutățească totul.
— Crezi ce spun? întreb oftând
Khun-Yai nu oferă niciun răspuns. El tace atât de mult încât mă simt descurajat, fără să îndrăznesc să mai spun un cuvânt. Îmi strâng buzele și îmi strâng mâinile, încercând să suprim toate sentimentele negative care îmi apar în minte. Am ales să mărturisesc din panică și din dorința mea de a nu-l mai minți. În adâncul meu, totuși, știu că vreau să am încredere în el. Vreau să mă sprijini în toate.
CITEȘTI
Dulcele miros de dragoste🩵
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 💚Acesta carte se numește „Dulcele miros de dragoste" (Kaunas) de Violet Rain iar de curând a fost lansată seria după acest roman care se numește ,, TE SIMT...