Capitolul special 2: Yai

24 1 0
                                    


Niciodată în viața lui Kanthorn Palatip, sau „Yai”, nu și-a dorit ceva și nu a obținut.

Este fiul adoptiv al Lady Ueam Duean, fiica cea mare a lui Gp. Căpitanul Keerati Palatip (Lek), descendentul lui Phraya Nitiphumthamrong, strămoșul Palatipilor, familia care a fost bogată încă de dinainte de democratizare. Mama lui biologică este Ueam Dao Palatip, cel mai mic copil dintre cei patru frați, moștenitorii lui Gp. cpt. Keerati.

Tatăl său este un bărbat anterican care conduce o afacere în Thailanda, așa că fizicul și trăsăturile lui sunt o combinație a două rase. El este bine construit, corect...

pielea, cu părul creț și ochii căprui. Fiul tău sigur este ceva. Este atât de încăpățânat încât nu știu ce să fac cu el. Când își pune mintea la ceva, este de neoprit. El

s-ar comporta calm și nu s-ar certa, dar nu ar asculta pe nimeni. Odată a auzit-o pe Lady Ueam Duean plângându-se surorii ei, mama lui biologică, când s-au întâlnit.

„Oh, ți l-am dat, deci este fiul tău”, a răspuns neliniștit Ueam Dao, sau „Mama Dao”.

'Dreapta.' Doamna se încruntă.

— Și sunt sigur că nu-și ia încăpățânarea de la mine.

Kanthorn zâmbi la ceea ce auzise. El își numește mama biologică „Mama Dao” și Lady Ueam Duean „Mama”. Totul a început când s-a născut. Pe atunci, Ueam Dao a născut gemeni bărbat-femeie, ereditatea din partea bunicii sale. Era a doua ei sarcină, care a fost la mulți ani după prima. Ueam Dao nu se așteptase să rămână însărcinată din nou. Ambii bebeluși aveau greutate mică la naștere. Nici măcar medicul responsabil nu putea garanta că vor supraviețui. Sugarii trebuie să fie sub supraveghere medicală atentă

, iar medicul nu a putut specifica data la care ar putea fi externate. Incidentul a îngrijorat-o foarte mult pe mama. Mâncat de suferință, în afară de a conta în principal pe știința medicală, Ueam Dao a căutat ajutor de la sfințenie în speranța că ființa supranaturală va crea un miracol. Ueam Da a decis să alunge ghinionul făcându-și rugăciunea de a dărui

gemenii ei altcuneva ca o tradiție. Și așa, Lady Ueam Duean, sora ei, a legat fire sfinte în jurul încheieturilor bebelușilor, ca un gest de a-i accepta ca pe copiii ei. Câteva săptămâni mai târziu, bebelușii au devenit treptat mai puternici, spre bucuria părinților și rudelor lor. Când au fost suficient de sănătoși pentru a fi duși acasă, Lady Ueam Duean i-a spus surorii ei dorința ei.

— Dao, din moment ce mi-ai dat copiii tăi pentru a alunga ghinionul, să nu facem din asta doar o tradiție. Mi-ai oferi unul dintre ele pe bune? Thawat nu poate avea un copil. Mai mult, părea să-și adoră nepotul foarte mult.

-Se pare că îl adori și tu cu drag, a spus sora ei, înțelegătoare și plina de compasiune. Sora ei mai mare era căsătorită de ani de zile cu un ofițer de rang înalt din armată, dar nu au avut niciodată descendenți. Mai târziu, au aflat că Thawat, soțul ei, era steril.

— Simt o legătură puternică cu el. Doamna i-a periat obrazul nepotului în braț.

-Uita-te la el. El a primit unele trăsături caucaziene din partea bunicii și a tatălui său, dar doar nuanța pielii. Trăsăturile feței lui sunt ascuțite și fermecătoare.Cu cât mă uit mai mult, cu atât se aseamănă mai mult cu unchiul Yai. Va fi la fel de chipeș când va crește. Probabil că nu am șansa să am proprii mei copii. Dacă pot să tratez copilul tău ca pe al meu în această viață, va fi o asemenea binecuvântare. Nu-ți voi lua slujba mamei, desigur. O mamă adoptivă este incomparabilă cu o mamă biologică.

Dulcele miros de dragoste🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum