Capitolul 11 (Întoarceți dragostea în vânt)

13 1 0
                                    

-O

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-O... Ai-Kumsan , îi spun numele în această viață, cu ochii lipiți de fața lui.

-Îţi aminteşti de mine.

Ohm încearcă să zâmbească, dar are buzele crăpate și ochii plini de disperare. Zâmbetul lui este amar și lipsit de fericire.

Cuvintele lui îmi fac să simt pieptul greu. Habar nu are că, oricât de mult aș încerca să uit, nu este niciodată ușor.

— Acum slujeşti aici? el spune.

Mă ridic și mă apropii de el.

-Corect. Am fost concediat pentru că am fost acuzat că am fost mituit ca să-l urmăresc pe Fongkaew, astfel încât a fugit cu iubitul ei în noaptea în care ai venit să o vezi. Brăţara pe care Fongkaew intenţiona să ţi-o întoarcă a fost dovada acuzaţiei.



Ohm înghite în sec, cu ochii în jos de vinovăție. Mă uit la el în tăcere. O parte din mine vrea să frece cu sare în rana lui, dar o altă parte din mine știe că aș regreta dacă aș face asta.

După o clipă, ridică ochii.

-Îmi pare rău

Am un nod ciudat în piept. Fața lui are alura Ohmului pe care l-am cunoscut, dar asprimea și mizeria l-au erodat până la punctul în care și-a pierdut splendoarea cu care eram familiar.

Oftat.

-Nu contează. Totul este în trecut. Eu slujesc aici acum.

Ohm face o pauză și vorbește încet:

-Ce mai face Fongkaew acum? Știi?

-De ce mă întrebi?

Vocea mi se ascuți.

-M-au dat afară. Vrei să-mi arăt fața acolo doar ca să fiu alungat din nou ca porcii și câinii?

Fața lui Ohm cade.

— Nu știu pe cine să întreb.

Expresia și cuvintele lui îmi evaporă resentimentele. Eu dau din cap.

-Nici eu nu știu. De când am plecat, nu am vorbit cu nimeni în acel loc.

Umerii lui Ohm se lasă cu tristețe. Privind la dispozitia lui trista, simt o durere in inima mea. Nu pentru că nu mă iubește, ci pentru că a fost cândva persoana care a contat cel mai mult pentru mine.

-Ce zici de asta?

În cele din urmă spun:

-Mâine, voi vâsli până la doc de acolo. Aș putea întreba pe cineva cum se simte

Fața lui Ohm se luminează instantaneu. Înainte să-mi dau seama, el se repezi înainte și mă apucă de mâini.

-Mulțumesc foarte mult... Jom. Mulțumesc foarte mult.

Dulcele miros de dragoste🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum