Capitolul 23: Lacrimile lui Jom

8 1 0
                                    

Observând chipul meu uluit și palid, căpitanul Mun mă mângâie pe umăr.

-Nu e mare lucru, Jom. De asemenea, îl iubesc și îl respect pe comandant din toată inima, deși nu mă plâng niciodată despre un nebun așa cum ai făcut-o tu

-Huh?

Mă uit la căpitanul Mun, confuz pentru o secundă. Când îi înțeleg semnificația, joc rapid moneda mea

-Oh... Corect, îl iubesc și îl respect atât de mult. El este ca... îngerul meu păzitor.

-Ingerul tau pazitor?Căpitanul Mun pare amuzat.

-Orice...doar nu fi beat  și  sa te ții din nou de  unghiul tău de pază așa, sau ne vei pune pe toți în necazuri. Comandantul Yai a interzis tuturor să-ți dea băuturi alcoolice. În caz contrar, acea persoană va fi pedepsită.

înghit.

— N-o să mai fac, căpitane Mun. N-o să mai beau niciodată băutură....Nici măcar o înghiţitură.

În timp ce căpitanul Mun își îndeplinește datoria de rutină, petrec acest timp îndreptându-mă spre bancă pentru a reflecta asupra acțiunii mele. Durează ceva timp până când creierul meu poate procesa ceva. Scenele din noaptea trecută îmi revin treptat în cap una câte una. Pare normal la început, dar după ce comandantul Yai m-a prins și mi-a acoperit gura, nicio scenă nu este bună.

Acest lucru este... dezastruos.

Îmi frec fața, rușinat. Ce spirit rău m-a îndemnat să fac așa ceva? De când m-am născut, nu m-am gândit niciodată că voi cădea la pământ și voi îmbrățișa piciorul cuiva așa. Ce ar crede comandantul Yai despre ceea ce s-a întâmplat? Ar vedea-o ca pe o acțiune hilară a unui nebun sau s-ar simți nemulțumit că am pretins că sunt iubitul lui dintr-o altă viață, în ciuda faptului că sunt bărbat? Îmi scot capul să mă uit la reflexia mea în apa limpede.

Se spune că fiii care seamănă cu mamele lor vor fi norocoși, lipsiți de nenorociri. Sunt imaginea scuipătoare a mamei mele. Bunica mea este o femeie din nord, căsătorită cu un bărbat din centru, așa că mama mea are ochi mari și rotunzi, o față de formă ovală și buze și nas drăguțe și mici. Doar ochii mei sunt ușor diferiti de a ei. Am pleoape duble, dar cozile ochilor sunt lungi pentru că tatăl meu este pe jumătate chinez. Dacă sunt atât de asemănător cu mama mea, de ce sunt atât de nefericit? Nu are rost să dai vina pe soartă. Oftez și scot apă cu o cana  mică pentru a mă spăla pe dinți. Destul de ciudat, m-am obișnuit cu această rutină zilnică.

Apa naturală din pădure este mai curată și mai răcoritoare decât apa de la robinet. Periuța de dinți este făcută dintr-o crenguță aspră zdrobită  la capăt. O scufund în sare și mă spăl pe dinți cu ea. Mestec frunze de guava ca ceilalți băieți după aceea, respirația mea miroase proaspăt toată ziua. Termin de spălat și rămân acolo, urmărind doi porumbei cocoțați pe creangă unul lângă altul. Unul dintre ei zboară pentru a ciuguli o insectă și se avântă înapoi pentru a flirta cu celălalt. Probabil că nu a încercat să-și îmbete iubitul aseară. Asta explică de ce sunt încă îndrăgostiți dimineața. Ce fac acum? Încerc să ies din asta jucându-mă prost? Să mă duc la Comandant Yai și sa îmi  cer scuze că am fost atât de irosit încât am comis ceva îngrozitor de jenant? Mi-am mărturisit sentimentele și l-am implorat să mă iubească.....Cum naiba aș putea face asta? Îmi smulg părul frustrat.

Mi-am ascuns sentimentele și nu le-am exprimat niciodată cu nerăbdare. Alcoolul nu te schimbă. ....Îți dezvăluie adevăratele culori. Trebuie să desfac nodul pe care îl fac și să accept consecințele acțiunii mele. Trebuie să-l înfrunt pe Comandantul Yai, chiar dacă aș putea fi lovit sau pedepsit să păstrez distanța la trei metri de el în orice moment.

Dulcele miros de dragoste🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum