Ochii mi se fac mari de uimire, în timp ce comandantul Yai zâmbește și își aruncă privirea înainte cu nerăbdare.
-Comandante Yai.. ce a fost asta?
-Nu e nevoie să faci tam-tam, mă mustră el cu o voce blândă.
— M-ai sărutat pe obraz.
— Cine ți-a spus să-ți pui obrazul lângă gura mea?
Scuza lui mă face să rămân cu gura căscată. Serios...? In niciun caz! Dragostea te orbește, dar nu îți dăunează creierului. Îmi pun obrazul, sângele pompând spre mine
față, făcându-mi pielea să se simtă fierbinte.
-Comandant Yai... asta a fost... nu...
Bâlbii, fără cuvinte. Nu găsesc un singur cuvânt care să descrie aceste lucruri care se învârteau în capul meu. Întrebările și sentimentele se lovesc unele de altele de parcă ar încerca să iasă în evidență și să mă facă să le prioritizez mai întâi.
Sunt socat. În șoc, totuși, există fericire. Alături de această fericire, există o întrebare de ce a făcut asta comandantul Yai. Răspunsul, unul pe care nu pot să-l mi-l asum, mă obligă să suprim această fericire care încearcă să înflorească
in inima mea. Mi-e îngrozitor de frică să nu fiu dezamăgit, dar, în adâncul inimii mele, vreau să sper. Este greu să organizez sentimentele care mă îndeamnă sa fiu plin de speranță și cunoaște-mi locul în același timp. Observând stinghereala mea, comandantul Yai vorbește încet.
-Te tachinam, Jom. Ce ar fi trebuit să fac dacă nu să te sărut? Te agățai de spatele meu și plângeai, acum câteva nopți....Acum mă ignori.
O nouă întrebare apare și se prăbușește printre cele vechi, trimițându-le să se împrăștie. Ce a vrut să spună comandantul Yai?
Sărutul pe obraz a fost doar o tachinare? Au fost cuvintele lui o tachinare în timp ce sărutul era real? Și când l-am ignorat?
Când deschid gura să întreb, am ajuns în tabără. Comandantul In plutește lângă foc. Observându-ne, mărșăluiește aici imediat. Se uită la mâna comandantului Yai de pe talia mea pentru o secundă și își îndepărtează ochii de parcă n-ar fi bănuit de nimic.
-Da, trebuie să discut despre ruta noastră de călătorie cu tine, spune el cu o față serioasă, părând tulburat.
Comandantul Yai este de acord. Mă ajută să descalecă de pe cal și îmi spune:
-Nu dormi încă. O să pun pe cineva să-ți aducă unguentul
Recunosc, ca ma simt distras.
CITEȘTI
Dulcele miros de dragoste🩵
Romansa⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 💚Acesta carte se numește „Dulcele miros de dragoste" (Kaunas) de Violet Rain iar de curând a fost lansată seria după acest roman care se numește ,, TE SIMT...