-Hei, phi Brown, a strigat Koco șocat în timp ce îi scotea mâna lui Brown de pe gât.Brown a fost de acord să renunțe în condiții bune. Tânăra a fost la fel de șocată dar s-a simțit mai stânjenit când a întâlnit chipul frumos al lui Brown, care o privea zâmbind.
-Îmi pare rău că te întrerup... Brown se uită la tânăra zâmbind și apoi se preface că îl imită pe Koco. Cât despre fată, fața ei a devenit roșie.
-Ce cauți aici, a întrebat Koco pentru că îi era teamă că Brown o va lua pe fata mai întâi.
-Ai uitat ceva? Spune-mi ce? întrebă Brown.
-Nu am uitat. I-am spus prietenului meu să-ți spună că m-am dus să fac niște afaceri pentru o clipă, a răspuns Koco cu o voce ușor severă, pentru că el se simțea iritat că a fost întrerupt așa.
-Ei bine, încă nu ti-am întâlnit prietenii. Dar e bine ca te-am văzut prima data pe tine. Credeam ca vei fugi din nou de mine, a răspuns Brown cu o voce calmă.
-Nu sunt un laș, a argumentat Koco.
-Și azi dimineață? Întrebă Brown înapoi scurt. Se părea că cei doi se certau și uitau de fata care stătea cu ei.
-Azi dimineață am uitat. Nu am vrut să declar greșit, așa că l-am cumpărat pentru tine, a răspuns Koco. Brown a zâmbit batjocoritor, ceea ce l-a făcut pe Koco foarte enervat .
-Ei... dacă P’Koco şi... se auzi vocea fetei.
-Brown, mă numesc Brown, s-a prezentat Brown.
-Da, dacă Phi Koco și Phi Brown au o afacere ,o să plec eu prima,spuse fata cu voce joasă înainte plecând în grabă.
-Ai Eim...Eim, a încercat Koco să o urmeze pe fată, dar a fost prins mai întâi de gulerul cămășii lui.
-Ce e în neregulă cu tine? Du-te, așteaptă la cantină, te voi urma, strigă Koco din nou.
-O să mănânc orez acum. Atunci trebuie să te duci și să-mi cumperi și mie, înțelegi, a confirmat Brown cuvintele sale originale. Koco mormăi puțin înainte de a se scutura pentru ca Brown să-și dea drumul gulerului. Brown a fost de acord să renunțe, dar și în condiții bune.
-Apropo, ce e în neregulă cu Eim? E atât de drăguța, atât de clar, a spus Brown cu un zâmbet viclean făcându-l pe Koco să se uite la ochii lui Brown.
-Nu te băga cu Eim, phi Brown. Acesta este a mea, am văzut-o primul, il întrerupse Koco grăbit.
-Huh, sa o întâlnești înainte sau după nu contează, depinde de stilul cui îi place mai mult, a spus Brown, tachinându-l înapoi. Koco se uită la Brown ușor nemulțumită.
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptar...