Capitolul 19

197 4 0
                                    

Koco se uită puțin suspicios la fața lui Brown.

-Ești aici să vorbești despre munca, nu? Întrebă Brown înapoi. Fata dădu din cap în semn de acord. Brown avea o expresie ușor ezitant pe față.

-Hm, bine, atunci hai să ne întâlnim seara la studioul lui P’ Win, a răspuns Brown. Fata a zâmbit larg.

-Da, termin orele la 15. Pot sa te aștept. O să termini cursurile la 16, nu? Ca să mergem împreună mai târziu, a spus fata.

-Da, mulțumesc că mi-ai spus, a răspuns Brown, iar fata a zâmbit și a părut că ar fi vrut să spună altceva, dar în cele din urmă nu a vorbit. Fata a plecat să se întoarcă la prietenii ei. Cât despre Brown, a continuat să mănânce

.

-A venit aici doar ca să vorbească despre asta? A întrebat sarcastic prietenul lui Brown. Brown a zâmbit și nu a spus nimic. Se uită la Koco și l-a văzut stând și mâncând în liniște.

-Încă acceptați slujbe? A întrebat un alt prieten al lui Brown. Brown dădu din cap în semn de acceptare.

-Da, răspunse Brown zâmbind. L-a făcut pe Koco să fie foarte curios de ce făceau exact Brown și fata.

-Esti plin? întrebă Brown imediat, văzându-l pe Koco că a pus jos lingura și luă niște apă de băut.

-Hm, îşi drese Koco glasul.

-Ia medicamentul ti l-am pun în buzunar, a spus Brown, făcându-și ochii prietenilor și lui Koco să se întoarcă cu curiozitate și interes. Koco a scos pastilele din geantă și le-a mâncat.

-Se mai simte rău? Prietenul lui Brown a întrebat pentru că știa că Koco era bolnav, deoarece în ziua călătoriei lor de întoarcere, Koco a călătorit cu seniorii de anul trei.

-Ei bine, este încă puțin rău, a răspuns Brown făcându-și prietenii să zâmbească

-Vorbești de parcă știi foarte bine. Tu ești cel care ai grijă de el? Prietenul lui Brown l-a tachinat.

-Oh, da, a răspuns Brown direct, făcându-i puțin derutați pe prietenii lui Koco. Koco s-a încruntat imediat, dar nu a spus nimic. Prietenii lui s-au așezat să mănânce și apoi și-au luat rămas bun de la seniori pentru a merge la sală. Brown l-a tras pe Koco de lângă prietenii săi pentru a discuta în privat.

-Ce e în neregulă cu tine? întrebă Koco.

-Ce e în neregulă? Du-te la culcare la infirmerie. O să termin școala și apoi te trezesc, a spus Brown. Koco simțea și somn. O parte din aceasta se poate datora și efectelor medicamentelor luate.

-Hm, și eu vreau să dorm, spuse Koco categoric. După-amiaza, Koco a avut o lecție de fotbal. El a crezut că el nu ar putea alerga pe teren. Ar vrea să doarmă o vreme în infermeria Facultății.

-Atunci lasă-mă să te trimit. Du-te și spune-le prietenilor tăi. O să le spun și prietenilor mei, a spus Brown serios. Koco s-a dus să le spună prietenilor săi să doarmă la infirmerie. Brown s-a scuzat și el să il ducă pe Coco la infirmerie. Brown și Koco se îndreptară spre infermeria Facultății.

-Unde te duci în seara asta? Koco a decis să întrebe. Brown se întoarse să se uite ușor la Koco.

-Sa-mi termin treaba, a răspuns Brown, Koco a ezitat puțin dacă ar trebui să mai întrebe sau nu. Voia să știe ce slujbă va face Brown.

-Trebuie să vii și tu cu mine. Nu te voi lăsa să te întorci singură. Nu-ți face griji, nu voi merge mult la muncă. Mă poți aștepta? întrebă Brown îngrijorat pentru că a văzut că Koco nu se simțea bine.

Dragoste cu năbădăi 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum