Cioc cioc !!
Se auzi o bătaie în uşă, făcându-l pe tânăr să se ghemuiască puţin în pătură.
-Koh, deja e ora 8. Nu mergi la școală? O voce a strigat din afara ușii, pe care tânărul a recunoscut-o ca fiind vocea mamei sale, făcându-l pe Koco să se încrunte puțin înainte de a deschide încet ochii.
-Fiule, trezește-te, a răsunat vocea mamei sale.
-Da, mamă, m-am trezit, a strigat Koco înainte să se ridice și să-și întindă brațele înainte și înapoi
-Grăbește-te și fă un duș și coboară să mănânci. Dacă întârzii, nu te plânge de asta, ești exact ca tatăl tău, a continuat să spună mama lui făcându-l pe Koh să stea și să râdă, chicotind în gât.
Pentru că atunci când se gândește la chipul propriei sale mame, care este metis strigându-l pe nume pe tatăl lui Koh, care este de origine thailandeză-chineză, Koh crede că nu se potrivește. Dar oricum era ceva familiar familiei lui. Koh s-a întors să ridice ceasul de pe masă pentru a se uita pentru că a crezut că mama lui ar putea inventa spunând că era ora 8 dimineața, dar a trebuit să deschidă larg ochii pentru a se asigura că a citit corect ora. . Pentru că 10 minute mai târziu ar fi într-adevăr ora 8 dimineața.
-La naiba, își spuse Koh înainte de a se ridica grăbit din pat și a alerga la baie. Koh a făcut un duș scurt, s-a îmbrăcat și a fugit de la etajul al treilea al propriei sale case. Este o clădire semi-comercială cu trei etaje. Casa lui Ko este un magazin care vinde tăiței, înotătoare de rechin și cuib de pasăre. Magazinul se deschide la primul etaj, în timp ce etajul doi este reședința părinților săi, iar etajul trei îi aparține lui și fratelui său mai mic.
Familia lui Koh are 3 fii. Cel mai mare este căsătorit și are o soție si locuiește separat pentru a deschide o sucursală în Chinatown.Koco este copilul mijlociu și are un alt frate mai mic
-Koh, mănâncă întâi, a strigat mama lui Ko când l-a văzut pe tânăr alergând, părând uimit.
-E prea târziu, mamă. Mă duc să mănânc în fața universității, a răspuns Koco.
-Data viitoare, poți să te culci puțin mai devreme, sună vocea tatălui lui Koh și ridica obiecte pentru a pregăti vitrina. În magazin sunt 3 angajați, iar magazinul se deschide de la 10:00 pana la 20:00.
-Bine, nu te plânge. O să studiez mai întâi. După ce a terminat de vorbit, Koco a alergat în grabă la motocicleta lui.
-Mama! Unde a este motocicleta mea? Koco a întrebat-o pe mama sa imediat când nu a văzut-o parcata.
-A, nu l-ai lăsat pe Gap să meargă la școală? Mama lui s-a apropiat și a spus.
-Nu am făcut-o. Te-a mințit mamă, woah, copilul ăsta, mormăi Koco furios.
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi 💜
Romansa⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptar...