-Ce naiba zici?
Koco s-a apropiat imediat de masa lui Brown și l-a întrebat cu dinții scrâșniți, dar nu foarte tare, în timp ce se uita în jur pentru că îi era teamă că cineva va auzi ce spunea. Brown zâmbi instantaneu ușor.
-Spun adevărul, ce altceva?Răspunse Brown neclintit.
-Nu mi-e frică de nimic phi, nu am venit pentru că trebuie să-mi ajut la treburile mele, a citat Koco.
Dar Brown a zâmbit de parcă și-ar fi prins minciuna. Koco era puțin frustrat
-Hai să mergem, ce zici? Răspunse Brown.
-Dar încă nu mi-ai plătit, a cerut imediat Koco anii pentru mâncare.
-Oh, am uitat. Nu trebuie să returnezi schimbarea. O să-ți dau drept bacșiș”, îi dădu Brown 240 lui Koco și se ridică.
Apoi îl bătui ușor pe Koco pe umăr înainte de a merge să-și ia rămas bun de la părinții lui Koco și a ieșit din magazin. Koco se uită la banii în mână
-Frate Brown este prea zgârcit, bacșișul este de doar 5 baht , se plânse Koco în timp ce se uita de neînțeles în spatele lui Brown. A simțit că Brown a ajuns să-l deranjeze prea des în ultima vreme așa că va continua să-și facă cunoscută prezența mai des decât înainte.
Când a ieșit din magazinul lui Coco, Brown a condus să se întoarcă direct la apartamentul său. Casa părinților lui era în Bangkok. Dar uneori Brown dorea să fie singur și tăcut. Prin urmare, părinții lui au cumpărat un apartament pentru uzul său privat.
Tring... Tring... Tring
Telefonul mobil al lui Brown a sunat, așa că l-a ridicat pentru a arunca o privire înainte de a se încruntă ușor pentru că a văzut că era un număr ciudat.
-Da. Brown a răspuns la apel.
(„Eh..Brother Brown, acesta este Eim.”) Vocea fetei sună făcându-l să se încruntă puțin. Și-a amintit că fetei nu i-a dat deloc numărul lui.
-De unde mi-ai luat numărul? Întrebă Brown înapoi cu o voce calmă.
(„Prietena meu, ea a aranjat-o pentru mine. Eim îi pare rău că a adus numărul lui P’Brown fără să-ți ceară permisiunea.) A spus fata cu voce joasă.
-Știi că sunt proaste maniere. Dar totuși ai făcut-o, a spus Brown, făcându-o pe fata să tresare puțin.
-Deci, ce rost are să mă suni? Întrebă Brown, știind că tânăra ar fi destul de uimită de el pentru că dimineața se purta ca un domn care are grijă de tinere.
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi 💜
Romansa⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptar...