După ce a auzit întrebarea de la Tim, Koco a înghețat pentru că asta se întreba și el. Deși ar fi trebuit să se simtă dezgustat, Koco nu se simțea deloc așa. Nu ura să fie atins de Brown așa.
-Care-i treaba? întrebă Tim din nou, ușor ezitant și imediat își miji ochii la expresia prietenului său.
-Nu te simți deloc dezgustat, nu? Spuse Tim, ghicind. Koco și-a frecat imediat capul cu mâna.
-O, mamă! De ce sunt atât de stresat aici? spuse Koco supărat.
-Calmează-te, nu ești dezgustat în acel moment, probabil pentru că ai fost mânat de starea ta de spirit și de pofta ta. Bărbați ca noi, dacă există ceva care să ne încurajeze, este foarte probabil să ne lăsăm duși de cap. Nu-i asa? Tim a încercat să-și convingă prietenul să nu se gândească prea mult.
-Dacă tu și cu mine facem așa ceva? O să simți la fel? a întrebat Koco din nou înainte ca cei doi să stea împreună în tăcere, apoi să se uite unul pe celălalt simțindu-se stânjeniți.
-Oftat... nu pot suporta, au spus atât Tim, cât și Koco la unison. Apoi s-au privit amuzant unul la altul. Koco s-a răsturnat pe patul prietenului său.
-Ce ar trebui să fac? Nu-l înțeleg deloc pe P’ Brown. La naiba! De ce se încurcă cu mine și îmi face așa ceva? îl întrebă Koco frustrat pe prietenul său. La urma urmei, îi explicase deja lui Tim despre totul. Așa că a profitat și de ocazie pentru a-și cere părerea.
-Îi place de tine? A presupus Tim, făcându-l pe Koco să înghețe și să se uite imediat la fața prietenului său.
-Îi place de mine? Ce crezi? Sunt atrăgătoare pentru același sex? întrebă Koco înapoi. Tim se uita la Koco calm înainte de a da din cap.
-Deloc, dar dacă phi Brown te place. Asta înseamnă că trebuie să vadă ceva în tine. Sau îi plac lucrurile ciudate? Spuse Tim în glumă. Koco luă o pernă și i-o aruncă prietenului său.
-La naiba, sunt atât de nervos, că o să mor, strigă Koco dramatic.
-De ce ești stresat? Dacă nu-ți place, poți pur și simplu să-i spui fratelui Brown că nu-ți place și să-i spui să nu-ți facă asta din nou, a sugerat Tim înapoi.
-Crezi că va asculta ce spun eu? a spus Koco sarcastic.
Tring... Tring... Tring
Telefonul mobil al lui Coco a sunat uimindu-l puțin înainte de al ridica.
-La naiba, e greu să moară. M-a sunat phi Brown, i-a arătat Koco lui Tim telefonul mobil.
-Raspunde spuse Tim imediat.
-De ce trebuie să accept? Koco a răspuns, dar în inima lui, el ezita dacă să răspundă sau nu la apelul lui Brown. Apoi s-a gândit când i-a văzut pe Brown și Toffee împreună.
-Nu trebuie să accept. Lasă-l să sune, a spus Koco nepăsător, aşezându-şi telefonul mobil pe pat. A devenit dintr-o dată din nou frustrat.
-Atunci o voi lua eu, a sărit Tim pentru a ridica telefonul lui Koco, care încă suna.
-Hei! strigă Koco. Tim ridică degetul arătător pentru a-l face pe Koco să tacă. Koco a tăcut imediat.
-Bună a răspuns Tim lui Brown pe un ton normal, cu Koco stând încruntat. Tim a apăsat să pornească difuzorul pentru ca Koco să audă.
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi 💜
Любовные романы⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptar...