Capitolul 27

85 3 0
                                    

Brown strânse mâna lui Koco ca un semnal pentru a-i spune să nu-și facă prea multe griji pentru că știa prea bine privirea nedumerită pe care o avea Koco pe fața lui.

-Este în regulă, tată. O să o fac pe mama să înțeleagă și să accepte oricum. Cred că dacă vorbesc cu ea, ea îmi va înțelege sentimentele, a spus Brown cu o voce încrezătoare. Nu avea de ce să-și facă griji.

-Dacă ești atât de sigur. Tatăl e dispus să te ajute, dar nu este că tu ești singurul care trebuie să facă un efort pentru ca mama ta să accepte, a spus tatăl lui Brown, întorcându-se să se uite la Koco.

-Koco, dacă esti încrezător în Brown, atunci trebuie să vă ajutați unul pe celălalt pentru a o face pe mama voastră să accepte asta. Înțelegi? I-a spus tatăl lui Brown lui Koco, făcându-l să stea puțin

-Da, răspunse Koco cu voce joasă. Deși în inima lui era foarte Încrezător în sentimentele lui și în această relație, dar era foarte îndoielnic dacă va fi capabil să câștige sau nu inima Mamei lui Brown în această chestiune.

-Atunci să mergem să o vedem pe mama. Probabil că aproape că a terminat de gătit, a spus tatăl lui Brown înainte de a-i invita pe copii să intre împreună în casă. Koco l-a urmat pe Brown cu inima tremurândă. Imediat ce a intrat, a văzut-o pe Bam și o femeie de vârstă mijlocie ieșind din partea cealaltă a casei. Koco a recunoscut imediat că era mama lui Brown.

-Bună, o salută imediat Koco pe mama lui Brown. Mama lui Brown a ridicat mâna și i-a întâmpinat cu un zâmbet în timp ce se uita în jur de parcă ar fi căutat pe cineva. În timp ce Bam stătea lângă ea cu sprâncenele încruntate de nemulțumire.

-Și unde e prietena ta, ai spus că o vei aduce acasă?mama a lui Brown a întrebat făcându-l pe Koco să realizeze că Bam nu i-a spus încă nimic mamei ei. Deși nu a fost fericită că Brown se întâlnește cu Koci, fata a așteptat ca fratele ei să vorbească cu mama ei, în loc să se ducă să-l dezvăluie, deoarece Koco era îngrijorat mai devreme.

-Hai să mergem mai întâi să ne așezăm în sufragerie, a spus tatăl lui Brown să aibă o conversație oficială. Mama lui Brown părea puțin nedumerită.

-Da, răspunse Brown. Bam și-a dus mama în sufragerie, urmat de toți ceilalți. Tatăl lui Brown l-a bătut ușor pe umărul fiului său în timp ce acesta mergea. Koco s-a întors și a văzut că Brown îi zâmbea încurajator. Koco respiră să-și adune curajul.

-Ce se întâmplă? Mama lui Brown a întrebat curioasă când toți s-au așezat pe canapea. Bam a prins brațul mamei sale cu o expresie stresată pe față. Tatăl rămase nemișcat, dar se întoarse să se uite la fiul său.

-Frate Brown, ești sigur? Bam a cerut să se asigure în fața tuturor.

-Dacă nu eram sigur, nu aș fi venit astăzi aici, Bam, i-a răspuns Brown surorii sale. Cu atât mai mult a făcut-o pe mama lui să se uite înainte și înapoi între fiul său și Koco cu curiozitate.

-Ce se întâmplă, Brown, Bam, spune-i mamei? a întrebat din nou mama lui.

Brown se întoarse către Koco care stătea lângă el. Koco se aşeză strângându-şi mâinile până transpira.

-Mamă, ți-am spus că o să-ți prezint iubitul meu, a spus Brown. Mama lui Brown dădu din cap, dar ochii au început să se uite spre Koco cu suspiciune, ca și cum ar înțelege ceva de rău augur.

-Păi... sunt într-o relație cu Koco. Iubitul meu este un bărbat, mamă. Brown a decis să-i spună direct mamei sale.

Koco se uită la mama lui Brown cu un sentiment profund de vinovăție. Dar nu a putut da înapoi când Brown intenționa să-l aducă să le prezinte părinților săi. Trebuie să facă tot posibilul.

Dragoste cu năbădăi 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum