-Cum poți să gândești așa? Acum te rog să te îndepărtezi, a spus Koco cu o față fierbinte.
Pentru că trupul lui și al lui Brown erau încă conectați. Brown a zâmbit ușor înainte de a-și mișca partea inferioară a corpului, ceea ce l-a făcut pe Koco să ridice fața cu stimulare
-Uf!! Poti te rog sa nu te misti asa? spuse Koco în timp ce împingea pieptul lui Brown pentru a se elibera.
Dar Brown încă nu s-a oprit din mișcare, făcându-l pe Koco să scoată un geamăt care nu poate fi reținut. A continuat să-și împingă șoldurile până când a mai eliberat de două ori.
-Koco... Ai Koco, trezește-te, strigă vocea lui Brown, făcându-l pe Koco, care adormise recent, să-și deschidă cu mare dificultate ochii grei. Simțea durere pe tot corpul. Parcă ceva îl împiedica să se miște.
-De ce m-ai strigat? întrebă Koco cu vocea puțin răgușită. Chipul frumos îi încruntă sprâncenele de parcă ar fi supărat că a fost trezit.
-Ridică-te și schimbă-ți hainele. Pregătește-te să mergi acasă. Poți dormi din nou în autobuz, a spus din nou Brown în timp ce își trăgea de braț pentru a se ridica.
-Ohh!! Fii blând. Doare, phi Brown, a strigat Koco cu o voce tulbure.
-Te doare în fund? Întrebă Brown înapoi, făcându-l pe Koco să deschidă complet ochii și să se uite la Brown furios.
-Știi asta foarte bine, dar totuși o să întreb din nou. Mă vezi ca pe o păpușă de cauciuc? Gândește-te odată la starea mea fizică, a spus Koco, deși se simțea jenat. Dar și-a acoperit fața stânjenită cu o încruntare.
-Îmi pare rău, nu m-am putut abține.
Spuse Brown cu o privire goală. Koco a scos imediat un oftat înainte de a se uita la ceas.
-Este 7:30 dimineața. Am dormit doar puțin peste 2 ore, a țipat Koco din nou când a văzut ora.
-Deci nu te vei întoarce la Bangkok? Întrebă Brown mai departe, făcându-l pe Koco să se oprească la acel gând pentru o clipă. Apoi fața i s-a încordat pentru că s-a gândit la călătoria lungă cu autobuzul pe care va trebui să o ia înapoi. Chiar dacă stătea pe pat, încă simțea atât de multă durere în partea inferioară a spatelui. Fără a număra și durerea din pasajul din spate. Și dacă prietenii lui devin suspicioși, Koco nu știa ce să le spună.
-Phi Brown, de ce mi-ai făcut asta aici? Koco se întoarse să se uite la Brown cu o față morocănosă.
-Nu fi supărat. Du-te să faci un duș și să te îmbraci. O să ies să-i văd pe ceilalți o clipă. Te poți ridica? Sau vrei să te duc la baie? întrebă Brown.
-Sunt în regulă,, a răspuns rapid Koco, nevrând să-și piardă fața.
Brown se uită calm la el înainte de a încuviința din cap. Apoi a ieșit afară să-i vadă pe alții. Koco trase adânc aer în piept și apoi coborî încet din pat
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptar...