Capitolul Special 2

583 16 13
                                    

-P’Brown, mama ți-a spus încă despre P’Bas? l-a întrebat Bam pe Brawn.

În timp ce stau întins și se joacă împreună la apartamentul lui Brawn. Koco însuși stătea întins lângă el jucându-se cu telefonul mobil.

Brawn este la fel. Cât despre Bam, a terminat școala privată. Așa că Brown m-a pus să vin la apartament pentru că o trimitea acasă seara.

-Phi Bas, de ce? a întrebat Brawn.

Koco însuși se întinde și ascultă întrebandu-se cine este Bas.

-Săptămâna viitoare. P’Bas se întoarce să viziteze această casă. Mama încă mi-a spus să-l iau pe P’Koco sa-l luam împreună de la aeroport, a răspuns fata. Brown și-a încruntat imediat sprâncenele.

-Cine este Bas, phi Brawn? a întrebat Koco din curiozitate. Brown se uită la fața lui Koco și își ridică sprâncenele.

-Cred că ți-am spus deja. Că mai am un frate. Sunt  un copil mijlociu ca tine, a răspuns Brawn. Koco a făcut o mutră gânditoare.

-O, îmi amintesc că ai spus că ai 3 frați, dar rareori te-am auzit vorbind. Am vorbit despre fratele tău, așa că am uitat. Și unde este fratele tău? a întrebat Koco, pentru că și-a amintit vag că Brawn i-a mai spus despre asta. Când am cunoscut-o pe Bam pentru prima dată Dar pentru că nu este Îl mai întâlnisem pe fratele mai mare al lui Brawn, așa că era puțin confuz.

-Lucreaza în Elveția de multă vreme, va veni acasă în curând, a răspuns Brawn înainte de a se întoarce din nou către Bam.

-Atunci de ce trebuie să mergi să-l iei pe phi Bas? Tocmai s-a dus acasă, spuse Brawn încet.

-Oh, ăsta e fratele meu, spuse Koco în glumă.

-Nu e nimic, P’Koco. P’Bas și P’Brown Nu prea mănâncă tăiței. Bam a vorbit cu Koco.

Nota: Aici expresia „nu prea mănâncă tăiței „ se referă la faptul că nu se prea înțeleg.

-Haide, Bam, îi spuse Brawn surorii sale mai mici. Dar Koco a vrut să știe oricum.

-De ce? Bam, te rog spune-mi. A întrebat Koco imediat. Acum Koco și Bam sunt foarte apropiați, iar Bam se înțelege bine și cu Koco.

-Nu e nimic mare, P’Bas. E genul căruia îi place să tachineze oamenii. Uneori îi place să se certe pe jucăriile fratelui Brawn, a spus fata râzând, făcându-l pe Koco să realizeze că nu era mare lucru.

-Nu te înțelegi cu fratele tău mai mare? Koco s-a întors să-și întrebe iubitul.

-Nu chiar, nu e corect. Îi place doar să mă muște, phi Bas îi place să mă enerveze. Mă enervează. Nu știu de ce nu a renunțat încă la acest obicei? a spus Brawn despre fratele său mai mare. Dar este ascuns de dor și îngrijorare pentru Koco. Din tonul vocii lui se poate spune că frații și surorile din această casă se iubesc foarte mult.

-Cred că îți place să mă enervezi la fel de mult ca și fratele tău mai mare, răspunse Koco, doar pentru a fi strivit în cap de Brawn 

-Brown, hai să mergem împreună sa-l luam pe Bas sâmbăta viitoare. Ia-l pe Koco cu tine, a spus din nou mama lui Brawn în timp ce s-au așezat să ia cina împreună.

După ce Brawn a venit să-și trimită sora cu Koco ,Mama lui i-a invitat să ia cina împreună. Koco este acum aproape un fiu iubit al mamei lui Brawn în locul lui Brawn.

Dragoste cu năbădăi 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum