După școală, Koco se duce la căminul lui Tim, care nu este prea departe de universitate, pentru a aștepta timpul să meargă la petrecerea aniversară a lui Jet seara devreme.
Ding!!!
Linia lui Coco a sunat în timp ce stătea întins în pat și se uita la televizor cu Tim. Și-a luat telefonul să se uite și a descoperit că era un mesaj de la Brown.
Brown >> Unde esti?
Koco își încruntă sprâncenele pentru că nu înțelegea de ce Brown l-ar fi întrebat unde se află, când nu se gândea să răspundă. Pentru că se simțea neliniștit în inima lui. Un sentiment spre care nu prea putea să arate cu degetul.
Tring... Tring... Tring !!!
În curând a sunat telefonul mobil al lui Koco. Brown a sunat Koco a apăsat pe mute și nu a acceptat apelul.
-Cine suna? întrebă Tim în timp ce el Încă vedea lumina de pe ecranul telefonului lui Koco aprinsă din când în când. Koco își ținea telefonul mobil în geantă.
-Gap, mi-e prea lene să răspund la telefon, a mințit Koco. Tim dădu din cap și nu spuse nimic. Koco s-a gândit că până atunci Brown trebuie să fie destul de supărat. Până să ajungă la petrecere, Koco s-a dus cu motocicleta cu Tim pentru a merge la barul de băuturi unde Jet a aranjat petrecerea aniversară.
-Hei, haide, stai jos, răsună vocea lui Jet. Koco și Tim au intrat și ei și s-au așezat la masă. Li s-a servit alcool la amândoi. Koco a băut-o în timp ce avea o conversație hilară cu prietenii săi. A uitat totul de Brown și de sentimentul neliniștit pe care îl avea în inimă pentru moment. A continuat să vorbească și să bea până a trecut mai bine de o oră.
-Te rog să aduci o masă și un scaun pentru a mai adăuga câteva, răsună din nou vocea lui Jet.
-Vor veni mai mulți oameni? Tim a întrebat, deocamdată, grupul lui era considerat un grup mare în bar.
-Hmm, a răspuns Jet înainte de a permite personalului din bar să adauge încă o masă. Lui Koco nu i-a păsat prea mult pentru că se gândea că ar putea fi prieteni cu Jet până trece ceva timp
-Fraților, pe aici, Jet ridică mâna pentru a striga grupului de oameni care au intrat în magazin. Coco se întoarse să se uite puțin. Înainte l-a văzut pe Brown intrând cu alți 2 seniori de la facultate. Koco a simțit imediat nevoia de a se întoarce acasă. Se întoarse grăbit înapoi, ca înainte, prefăcându-se că nu a văzut că Brown a intrat în bar.
-Așează-te mai întâi, ți-am aranjat masa, l-a convins Jet pe Koco să stea făcându-l să realizeze că Jet este destul de apropiat și de grupul lui Brown.
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptar...