⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
-Nu te-ai gândit să mă întrebi pe mine mai întâi? Întrebă Koco scurt.
-Nu fi prea dramatic acum, vei răci în curând, vino repede, a spus Brown în timp ce îl trăgea pe Koco să-l urmeze până la vilă. Rămas fără altă alegere, Koco a trebuit să-l urmeze pentru că îi era atât de frig încât îi tremura tot corpul. După ce a intrat în cameră, Brown a luat un prosop și i l-a întins.
-Du-te mai întâi să faci un duș, apoi voi aplica medicamentul, a spus Brown, în timp ce scotea medicamentul din cutia de prim ajutor. Koco s-a grăbit să facă un duș în baie. După ce a făcut o baie caldă rapidă, și-a dat seama că a uitat să-și aducă hainele cu el. Așa că a trebuit să iasă din baie purtând un prosop.
-Glumeşti al naibii cu mine?Brown înjură, cu faţa imediat încruntă.
-Am uitat să-mi duc hainele în baie, s-a certat imediat Koco înainte de a-și scoate hainele din geantă și apoi de a intra din nou în baie. După un timp, a ieșit complet îmbrăcat în timp ce își ștergea părul cu un prosop
-Stai aici, bătu Brown pe marginea patului lângă el, ținând în mână medicamentul pe care să-l aplice. Koco rămase puțin uluit până când Brown a trebuit să-i arunce o privire aprigă. Koco a venit să se aşeze lângă el fără tragere de inimă.
-Dacă-ți dau ochi înverșunați, vei spune că îmi place să te cert. Dar ești atât de încăpățânat. Cum să nu te cert? se plânse Brown.
-Destul, nu te mai plânge, Phi Brown. Orice vrei să faci, doar fă-o, îl întrerupse imediat Koco supărat. Brown se uită la hainele lui Koco cu un zâmbet viclean.
Nota:😂 Koco nu te juca cu cuvintele....că s-ar putea sa ți-o iei.....🤣
-Orice vreau să fac? Ești sigur? întrebă Brown înapoi cu un zâmbet răutăcios jucându-i pe buze făcându-l pe Koco să-l privească puțin suspicios. Apoi se gândi la cuvintele pe care tocmai le spusese făcându-i ochii mari.
-La ce naiba te gandesti? Vreau sa spun, daca ai de gand sa o aplici, atunci fa-o repede, ca sa ma pot duce la culcare, a explicat Koco grabit.
-Oh, atunci spune-o clar. Dacă vorbești așa, oricine ar începe să gândească diferit, a răspuns Brown cu un zâmbet.
-Există o singură persoană pe care o cunosc, care gândește așa, a spus Koco puțin enervat. Brown a râs ușor în gât înainte de a lua medicamentul și apoi l-a aplicat încet pe vânătăile de pe față și pe corp. Fața lui Koco se zvâcni ușor în timp ce Brown apăsa puțin puternic pe vânătaie.
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptar...