5 dimineata o noua zi...
Al doilea an i-a chemat pe primii ani să se adune la plajă pentru a alerga pe un traseu prestabilit unde seniorii alergau și după juniori. Koco a alergat împreună cu prietenii săi.
Brown alerga cu prietenii săi de anul trei. Lui Koco nu-i păsa prea mult de Joe. Când alerga s-a terminat, juniorii s-au dus să facă un duș și să se schimbe pentru a veni să ia micul dejun. Joe era la coadă pentru a primi bento la linia lui Koco.
Dar văzând fața lui Joe, Koco s-a simțit puțin enervat. Așa că pune cutia de prânz în mâinile lui Joe, făcându-l să se uite la fața lui cu ochii nemișcați.
-Ce se întâmplă, Joe? a întrebat Koco cu asprime.
-Nimic, răspunse Joe categoric și plecă. Koco s-a uitat la grupul lui Brown și Pakhin și l-a văzut pe Brown privindu-l cu ochi fioroși. Dar Coco s-a comportat de parcă nu știa nimic. Când copiii mâncau, Coco i-a sunat din nou.
-Vă voi împărți în grupe de câte 6. Fiecare grupă va primi câte 1 carte pentru ca seniorii de la fiecare bază să o semneze după ce au terminat activitatea fiecărei baze. Dar pentru a finaliza activitatea trebuie să folosiți puțină forță. Înțelegeți ?!le strigă Koco tuturor juniorilor.
-Am înțeles, au răspuns toți cu fermitate.
-Și cel mai important, nu pierde carnetul sau grupul va fi pedepsit, a spus din nou Koco. Înainte ca tânăra generație să fie împărțită în grupuri și apoi să se disperseze în fiecare bază pe care seniorii au pregătit-o. Orice grup poate merge mai întâi la orice bază, dar trebuie să intre în toate bazele.
- Ce bază vei controla? Tim s-a apropiat și l-a întrebat pe Koco.
-Hai să luăm controlul asupra bazei de înot, a răspuns Koco Înainte de a merge la bază de care spusese.
-Ce faci în această bază? Brown și Pakhin s-au apropiat de Koco și au întrebat.
-Ii punem pe juniori să înoate și să adune steagurile de pe geamanduri în 15 minute. Dacă nu o pot face, vor fi pedepsiți, a răspuns Koco pe un ton normal.
-Atunci există deja măsuri preventive, nu? întrebă Pakhin.
-Da, am oameni care se plimbă cu jet ski-uri în apropiere, cu inele de cauciuc și veste de salvare. În caz de urgență, pot veni să ajute la timp, a răspuns Koco.
-Uită-te bine și asigură-te că nu este nicio problemă, a spus Pakhin înainte de a pleca în cealaltă direcție. Cât despre Brown, el stătea acolo privindu-l pe Koco.
-Dacă vrei să mă înjuri, fă-o deja, spuse Koco pe un ton enervat.
-De ce crezi că o să înjur? Spuse Brown cu un zâmbet pe buze.
-Vorbești de parcă ai vorbi mereu frumos cu mine, s-a plâns Koco, înainte de a tresări ușor când s-a întors să vadă ochii prietenilor lui care stăteau în apropiere.
Toți se uitară la Brown cu interes. Koco s-a întors apoi să comande lucruri pentru prietenii săi. Cât despre Brown, acesta a râs în gât și s-a dus să se uite la alte baze. Juniorii s-au descurcat bine. La prânz, au făcut o pauză pentru prânz și apoi s-au întors să se alăture la ora 13:00. Brown nu l-a mai deranjat pentru că Koco era ocupat să accepte frații mai mici. Odată cu trecerea timpului, trei membri ai grupului lui Joe au mers până la baza Koco. Koco a explicat regulile bazei grupului lui Joe. În timp ce grupul lui Joe își scotea cămașa pentru a merge la înot, Tim s-a apropiat de Koco.
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptar...