Capitolul 18

107 5 0
                                    

-Phi Brown, tânăra a sărit imediat să-i îmbrățișeze brațul fratelui ei când a văzut ușa deschisă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Phi Brown, tânăra a sărit imediat să-i îmbrățișeze brațul fratelui ei când a văzut ușa deschisă.

Koco stătea și el și se uită la fața lui Brown cu o expresie liniștită. Brown închise ușa camerei și apoi se întoarse să se uite la fața fetei.

-Ce faci aici? întrebă Brown din nou.

-Am venit să te văd. Dar nu știu cine este cel pe care l-am cunoscut, spuse fata din nou în timp ce privea suspicioasa la Coco.

-De ce nu m-ai sunat mai întâi să-mi spui că vii? Nu ai avut curs? Întrebă Brown înapoi, părând puțin aspru înainte de a veni la Koco, urmată de tânăra care îl îmbrățișează de braț. Brown întinse mâna pentru a simți fruntea lui Coco. Dar Koco s-a întors pentru că tânăra se uita la el cu suspiciune. În plus, Koco încă nu știa cine era fata. Brown ridică din sprâncene la reacția lui Koco.

-Astăzi s-a terminat devreme. De aceea sunt aici să te surprind, a spus din nou fata.

-De ce nu ai răspuns la apel? Întrebă Brown.

-Când m-ai sunat? Fata a întrebat înapoi. Brown oftă ușor.

-Nu te-am întrebat pe tine, l-am întrebat pe Koco, de ce nu ai răspuns la apel? întrebă Brown din nou.

-Am dormit, răspunse Koco cu o voce scurtă și răgușită, iar Bam se uită înainte și înapoi între cei doi bărbați.

-Te-ai trezit la prânz? Întrebă Brown din nou. Privirea lui era fixată pe chipul lui Koco. Koco a clătinat din cap, făcându-l pe Brown să-și încrunte sprâncenele.

-De ce nu ai mâncat? Ți-am pregătit totul. Trebuie să iei și tu medicamente. Brown l-a certat imediat când a aflat că Koco nu mâncase încă prânzul. Koco s-a uitat înapoi la Brown pentru un timp pentru că acum încă nu știa cine era fata care îl ținea de braț pe Brown.

-Phi Brown, sunteți doi prieteni? a întrebat fata. Brown oftă ușor realizând că încă nu i-a prezentat pe cei doi unul altuia. Când se uită la ochii lui Koco, știa că era oarecum suspicios.

-Numele acestui junior este Koco, a răspuns Brown, făcându-l pe Koco să se oprească puțin simțindu-se tulbure în inima lui că Brown l-a prezentat ca fiind doar juniorul său, în timp ce, în realitate, i-a cerut să-i fie soție în alte moduri. Acest lucru l-a făcut pe Koco să creadă că această tânără fată trebuie să fie foarte importantă pentru Brown. Poate de aceea nu voia ca ea să știe ce se întâmplă între ei.

-Koco, ea este Bam, sora mea, a spus Brown. Koco sa oprit imediat când a aflat că această fată de liceu era sora lui Brown. Pentru că Coco nu l-a cunoscut niciodată înainte pe Brown ca are și o soră mai mică. Apoi și-a dat seama că nu știe multe despre familia lui Brown, dar Brown știa totul despre familia lui.

Dragoste cu năbădăi 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum