Capitolul 29

90 4 0
                                    

Telefonul mobil al lui Brown a sunat. Se uită la ecran și își ridică ușor sprâncenele.

-Scuzați-mă pentru o clipă, le-a spus Brown tuturor înainte de a se despărți și de a ieși să vorbească pe veranda casei.

-Care-i treaba?Brown a răspuns la apelul iubitului său.

(„Unde ești?”) a întrebat Koco cu o voce scăzută. Brown nu sa gândit nimic la asta.

-Am ieșit cu mama să fac comisioane. Ți-am spus, a răspuns Brown. Koco a devenit puțin tăcut.

-Ce s-a întâmplat? întrebă Brown serios.

(„Nu, am sunat doar pentru a întreba, unde ai de gând să faci comisioane?”) a întrebat Koco din nou, încercând să pară normal.

-Ți-e dor de mine? De aceea ai întrebat, nu? întrebă Brown în glumă.

(„Nu poți să-mi spui? Sau nu vrei să știu? Există ceva ce ascunzi de mine, Phi?”) a întrebat Koco. Brown oftă ușor. El a crezut că Koco a avut și în ultima vreme o presimțire destul de exactă.

-Ce o să ascund? Îți spun mereu ce fac sau unde mă duc. Tu ești cel care nu-mi spui nimic. Spune-mi acum unde ești. A răspuns Brown în glumă. Koco a rămas tăcut un pic.

-Deci nu trebuie să ajuți la magazin? Să ne comportăm ca un băiat bun în ultima vreme, știi? Deci tata va ceda mai repede în fața noastră, i-a spus Brown lui Koco pe un ton serios. Pentru că voia ca tatăl lui Koco să accepte rapid relația dintre ei.

(„Nu sunt doar eu. Trebuie să te porți bine și tu pentru ca mama ta să ne accepte, a răspuns Koco. Brown a tăcut puțin pentru că chiar atunci, și el se confrunta cu probleme cu mama lui.

-Hm, nu-ți face griji. Amândoi trebuie să trecem peste asta împreună, și-a încurajat Brown iubitul. El personal nu s-a gândit prea mult la nimic. Dar știa că Koco era destul de grijuliu.

(„Nu te voi mai deranjez. Poți continua să faci comisioane cu mama ta”) Koco a tăiat scenariul.

-Dacă comisia se face mai devreme, mă voi duce să te găsesc, răspunse Brown. Koco a acceptat cuvântul înainte de a închide. Brown oftă ușor înainte de a se întoarce în casă la mama lui.

Koco se uită la Brown care se întorcea în casă, în timp ce un sentiment neliniștit i se instala pe inimă. A rămas discret în afara gardului, observându-l. Privindu-l pe Brown răspunzând apelului său, i-a confirmat îndoielile anterioare cu privire la mașină. Koco era conștient că Brown făcea comisioane cu mama lui. Cu toate acestea, s-a întrebat despre natura acelei afaceri.

Dacă Koco nu ar fi văzut-o pe fata locuind în casa aceea. Știind cât de atrăgătoare este acea tânără și ținând cont de ceea ce a menționat menajera, Koco a devenit și mai stresat. Koco are încredere în Brown, dar se pare că mama lui Brown ar prefera ca fiul ei să fie cu o fată frumoasă, mai degrabă decât cu cineva ca Koco, care nu ar fi foarte diferit de ceea ce și-a dorit propriul tată. Koco oftă încet înainte de a se întoarce la magazinul fratelui său.

-Spune-mi, care este problema cu tata? a întrebat fratele lui Koco, Gram, când Koco a intrat și a adus banii. Koco s-a uitat încordat la fața fratelui său.

-Ai timp să asculți? Koco la întrebat pentru ca restaurantul era inca deschis si o multime de clienti ii vizitau din cand in cand.

-Lasă copiii să gestioneze restaurantul pentru un timp. Se pare că ai o poveste lungă de spus, a spus Gram observând chipul încordat al fratelui său mai mic. Așa că cei doi frați au intrat în biroul lui Gram.

Dragoste cu năbădăi 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum