-Hei, suna vocea lui Gap surprinsă când cei doi părăseau dormitorul în același timp și erau pe cale să se ciocnească unul cu celălalt chiar în fața camerei.
-Ce? Koco a răspuns și s-a uitat la fratele său mai mic care îl privea suspicios.
-Seniorul care a venit ieri. Este doar un senior obișnuit? Întrebă Gap cu un zâmbet ușor. Koco a aruncat cu pumnale în el.
-Normal și extraordinar, care este diferența? Adaugi ouă sau chifteluțe? Normal 25 în plus 30, se răsti Koco la fratele său mai mic.
-Adolescent Kuan! Dimineața devreme. Dar văd. Nu este normal, a spus Gap din nou.
-Pentru mine este normal. Nu specula. Phi Brown este seniorul meu, ca și alți seniori, s-a certat Koco cu fratele său mai mic.
-Dar felul în care te privește nu este normal, poți încerca să observi când ești liber, a spus Gap din nou. Koco se încruntă la el.
-De unde ştiţi? întrebă Koco serios. Gap a ridicat ușor din umeri, dar nu a spus nimic înainte de a coborî la parter, cu Coco urmărindu-l îndeaproape.
-Gap, ascultă-mă. Sunt aici să lămuresc lucrurile, l-a chemat Koco pe fratele său mai mic până a ajuns la parter. Gap se întoarse apoi din nou către Koco.
-Ți-am spus să fii cu ochii pe acel senior. Să vedem dacă este o diferență între când se uită la alți oameni și când se uită la tine. Nu doar ochii lui. Dar limbajul întregului său corp țipă altceva. Asta e tot ce am să-ți spun, îi spuse Gap calm.
-Și de ce să mă duc să observ? Se certa Koco din nou. Gap oftă ușor.
-Prostule, i-a spus Gap fratelui său și s-a dus în grabă la mama lui în bucătărie.
-Pe cine numeşti prost, Gap? Strigă Koco după el.
-Ce sunt ăștia doi? Se ceartă dimineața devreme, mormăi mama lui.
-Nu e nimic, mamă, e nebun. Oh, mă duc azi să iau motocicleta înapoi. Hei, doar mergi cu motocicleta pentru o altă zi, a spus Gap, amintindu-și.
-Oh, răspunse Koco indiferent. Nu a vrut să se certe cu fratele său mai mic în fața mamei sale. După ce au terminat de luat micul dejun, cei doi frați s-au despărțit pentru a merge la școală. Koco s-a dus să flirteze cu niște fete pentru a-și recupera propria imagine.
Văzându-l pe Brown mergând cu un grup de prieteni, s-a dus imediat spre el să-l găsească.
-Phi Brown, i-a spus Koco . Brown și-a ridicat puțin sprâncenele.
-Ce este? întrebă Brown înapoi.
-Am ceva de discutat cu tine, spuse Koco, nevrând să vorbească prea mult în fața prietenilor lui Brown.
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptar...