Capitolul 32🔥🔞⚠️(Final)

359 8 0
                                    

-Ummm...umm ...Mmm... Phi Brown, stai...umm, a încercat Koco să împingă pieptul iubitului și să se întoarcă. După ce a intrat în cameră și a închis imediat ușa, Brown l-a sărutat repede, ceea ce l-a luat prin surprindere pe Koco, deoarece nu s-a putut pregăti la timp.


-Nu mă opri... hm, spuse Brown răguşit şi îl sărută din nou. Limba lui fierbinte i-a trecut cu nerăbdare gura lui Koco. Koco tânjea și după atingerea iubitului său. Dar nu credea că Brown se va năpusti asupra lui așa.



Brown i-a tras corpul iubitului aproape și apoi l-a împins pe Koco să se întindă pe canapea înainte de a-l călări. Koco și-a ridicat mâna pentru a-i împinge din nou pieptul lui Brown, ceea ce l-a făcut să-și îndepărteze puțin buzele și să se uite la Koco cu ochi însetați.


-Unde vrei să mergi la moarte? Koco a cerut să acopere sentimentele care au apărut în el.


-Câte zile crezi că am îndurat? Sau nu simți ceva? Brown a ridicat din sprâncene și a întrebat înapoi. Koco și-a strâns ușor buzele.


-Păi... simt și eu, dar ai atacat prea brusc. Tocmai am intrat în cameră. Avem timp, a spus Koco cu voce joasă. De fapt, starea lui de spirit începea să crească încetul cu încetul și pentru că și el tânjea de câteva zile după atingerea lui Brown.



-Cine crezi că are atâta răbdare? Răspunse Brown, mâna lui începând să se târască pe sub cămașa lui Koco până când Koco a trebuit să se grăbească și să prindă mai întâi mâna iubitului său, pentru că și el se chinuia să respire în timp ce mâinile fierbinți ale lui Brown trimiteau valuri de electricitate în tot corpul său.


-Phi Brown, își strigă Koco iubitul cu o voce slabă, dar lui Brown părea să nu-i pese. Și-a apăsat din nou buzele pe buzele lui Koco în timp ce își mișca mâna și mângâia abdomenul sub haine. Îndurase să nu se atingă de iubitul său timp de câteva zile pentru că nu era nicio oportunitate de a fi împreună singuri astfel.


-Ummm... ummmm... Koco a scos un geamăt ușor din gât când Brown și-a mișcat limba pentru a se juca cu vârful limbii înainte și înapoi înainte de a-și scoate cămașa de pe corp și de a-și îngropa imediat fața în gâtului lui.

Koco nu se gândește să-l mai oprească pe Brown pentru că știe foarte bine că nu poate opri nimic. Și el voia să simtă atingerea lui Brown. Koco l-a ajutat pe Brown să-și scoată cămașa. Apoi silueta puternică s-a întins din nou deasupra lui jucându-se cu partea superioară a corpului. Amândoi puteau simți foarte bine căldura din corpul celuilalt. Koco și-a încolăcit brațele în jurul gâtului lui Brown. Brown s-a ghemuit, de asemenea, sărutând și sugând curba gâtului lui Koco până în pieptul alb, creând din când în când urme roșii.

-Phi Brown, gemu Koco în gât înainte de a simți o fulgerare la aspirația de pe partea superioară a pieptului său mic de ambele părți, alternând împreună cu limba, lingându-l și sărutându-l până când tânărul tremura pe tot abdomenul inferior.



Brown aruncă o privire ușoară la expresia lascivă a lui Koco în timp ce își târa limba în jos de-a lungul mușchilor abdominali contractați. Koco și-a mușcat buza și și-a ridicat capul pentru a-și înăbuși un geamăt amețit. Brown desfăcu încet fermoarul pantalonilor iubitului său. Koco și-a ridicat și șoldurile pentru ca Brown să-și poată scoate cu ușurință pantalonii până când a rămas întins complet gol pe canapea. Apoi silueta înaltă a mers în dormitorul lui pentru a lua o pătură, gel și prezervative. Apoi s-a întors să-și scoată și hainele, cu Koco privindu-l cu o expresie roșie pe față. A înghițit un nod mare în gât, văzând pula fierbinte a iubitului său care crescuse la dimensiunea sa. Brown s-a întors să se întindă din nou deasupra corpului. Pielea lor s-a periat unul împotriva celuilalt când se mișcă, provocând o senzație de furnicături în amândoi.


Dragoste cu năbădăi 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum