⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
-Cine a crezut ce? Nu te gândi prea mult, phi. Nu m-am gândit la nimic. Ridică-te. Ești greu ,strigă Koco pentru a-și acoperi jena.
-Recunoaște. Ai crezut că am ieșit să mănânc cu Toffee? întrebă Brown zâmbind. Koco nu putea să facă față pentru că într-adevăr credea asta.
-Oriunde ai merge, e dreptul tău, a răspuns Koco. Brown se uită la fața lui Koco cu un zâmbet.
-Dar dacă spui că nu vrei să plec, nu voi pleca, spune-mi doar, a spus Brown serios făcându-l puțin pe Koco să tacă. Se gândea dacă avea dreptul să-l oprească pe Brown.
-Și dacă îți spun să nu pleci, ce îi va spune lui Toffee? Întrebă Koco curios.
-Voi spune că soția mea nu a vrut să plec, a spus Brown de parcă ar fi fost atât de ușor să-l faci pe Coco fierbinte pe față.
-Cum poţi să spui asta? Nu ţi-e ruşine de gura ta? spuse Koco nu prea tare.
-Oh, dar spun adevărul, a spus Brown zâmbind. Koco se uită la fața lui, atât ușurat, cât și ușor confuz.
-Serios, phi. Ai sunat deja să-i spui lui Toffee că nu mergi? Întrebă Koco curios.
-Da, am sunat când am coborât să cumpăr orez, a răspuns direct Brown.
-Atunci... ce i-ai spus? A întrebat Koco mai departe. El știa că Brown nu i-a spus acea parte de soție. Brown a ridicat un zâmbet ușor din colțurile gurii.
-Atunci spune-mi mai întâi. De ce ai făcut o astfel de postare? Credeai că am ieșit să o găsesc pe Toffee? întrebă Brown serios.
Fața lui Koco era puțin deconcertant și a refuzat să spună ceva.
Brown sa mutat apoi să se ridice și să întoarcă spatele lui Koco. Koco sa mișcat și s-a ridicat și el cu ochi confuzi.
-Dacă nu-mi spui, nu-ți voi spune nici ție ce scuză i-am făcut lui Toffee. Brown se întoarse să ridice sprâncenele la Koco, făcându-i pe cealaltă parte să se încruntă la el.
-Hai să mâncăm, ți-am cumpărat niște orez, la tras Brown de braț ca să se ridice să-l urmărească în bucătărie fără să mai vorbească despre Toffee. Deși Koco era curios și dorea să știe, nu îndrăznea să-i spună lui Brown că a postat acel statut pentru că era jignit de el. Când a intrat în bucătărie, Brown a aranjat deja să toarne mâncarea pe care o cumpărase pe farfurie, cu Koco în picioare și privind nemișcat.
-Nu m-am gândit prea mult. Doar m-am simțit puțin jignit, a spus Koco dezinvolt și s-a prefăcut că nu-și arată asta pe față. Nu s-a simțit jenat de data asta. Brown și-a ridicat un zâmbet din colțurile gurii și a râs ușor în gât.
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptar...