-Astăzi, o să dorm la mine acasă,
, a spus Koco în timp ce mergea cu Brown la universitate.
Brown se întoarse să privească și își ridică puțin sprâncenele.
-De ce? întrebă Brown cu o voce liniștită.
-Vreau să mă întorc să dorm acasă. Nu vreau să te plângi. Nici măcar nu ajut la magazin zilele astea. Acum, nenorocitul ăla mă înjură la spate, a spus Koco pe un ton serios. . O parte din el își dorea puțin timp personal.
-Gap și-a adus și iubitul să ajute la magazin, a spus Brown din nou.
Coco a scos un mic oftat de ușurare în timp ce se gândea la celălalt tânăr care putea să intre și să iasă liber din casa lui acum. Plus că mama lui părea să-l iubească foarte mult. Dar Koco s-a gândit în secret că atunci când mama și tatăl lui vor afla despre relația lui Gap cu Mail, vor mai simți la fel dragoste și afecțiune pentru Mail?
-Și nu vrei să ieși seara să mănânci Shabu? Întrebă Brown mai departe. Koco se întoarse să se uite puțin la fața lui Brown
-Vreau să plec, a spus Koco, pe jumătate sarcastic din cauza incidentului de ieri. Brown râse în gât înainte de a-și mișca o mână pentru a-i mângâia ușor ceafa lui Koco.
-Dar vreau să..., spuse Brown, strângându-l nu prea tare pe ceafa lui Koco. Dar a făcut fața tânărului să fie ușor deformată înainte de a-i îndepărta mâna lui Brown.
-Uau, ești atât de excitat în dimineața asta. Mergem la școală, phi, a răspuns Koco. Brown a râs în gât și a continuat să conducă. După un timp, cei doi au ajuns la universitate.
-Astăzi, orele noastre de pauză de prânz nu se potrivesc. Așa că atunci ne vom vedea la antrenamentul de baschet, Spuse Brown, iar Koco dădu din cap înainte ca cei doi să se despartă pentru a-și găsi propriul grup de prieteni.
-Phi Brown nu a venit să mănânce astăzi? A întrebat Tim în timp ce Ko și prietenii lui erau pe cale să meargă la cantina facultății pentru a găsi mâncare. Au cursuri după-amiaza, așa că nu au ieșit de la universitate să mănânce.
-Momentele noastre de pauză nu se potrivesc, a răspuns Koco. Acum toți cei din grupul lui știau că Brown și Koco erau într-o relație. Dar nimeni nu a spus sau s-a sa se opuna cu nimic. Parțial pentru că nu au vrut să aibă o aventură cu Koco.
-Sau poate s-a plictisit de tine, l-a tachinat Tim pe Koco care a zâmbit puțin înainte de a merge să cumpere orez și apoi toți s-au dus să stea și să mănânce împreună.
-Aceasta este Phi Toffee? Ce face ea la facultatea noastră? a spus unul dintre prietenii lui Koco. Koco s-a întors imediat să privească, urmărindu-i ochii prietenului său și a văzut o tânără și cele doua prietene ale ei mergând spre ei. La început, Koco a crezut că fata ar putea avea afaceri cu altcineva. Dar fata era hotărâtă să meargă spre grupul lui Koco, zâmbind.
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptar...