Capitolul 28

88 3 0
                                    

-Ce s-a întâmplat? a întrebat mama lui Coco, așezându-se lângă soțul ei, în timp ce se uită la Koco și Brown care se schimbă înainte și înapoi.

-Știai? Acești doi au ceva ce nu ne-au spus încă, a întrebat-o imediat tatăl lui Koco soției sale. Koco se uită la mama lui cu un sentiment de vinovăție.

-Ce s-a întâmplat? a întrebat mama lui Koco. Tatăl lui Koco s-a întors să se uite la fața fiului său, făcându-i semn să vorbească chiar cu mama lui.

-Mamă... adică... Koco ezită puțin, aruncând o privire la fața tatălui său și a iubitului său.

-Vrei să vorbesc? Întrebă Brown pe iubitul său cu o voce calmă.

-Nu-i nimic, Phi Brow. Ar fi bine să mărturisesc, a răspuns Koco pentru că el voia să fie cel care să-i spună el însuși mamei sale. Brown dădu din cap în semn de acceptare. Koco se întoarse să se uite din nou la fața mamei sale, inspirând adânc.

-Mama... adică... eu și P’ Brow... nu suntem doar seniori și juniori obișnuiți. Dar noi doi... suntem într-o relație ca niște iubiți, a decis Koco să-i spună mamei sale, simțindu-se putin mai usor in inima lui. Dar nu complet. Mama lui Koco și-a ridicat ușor sprâncenele, fără a păru deloc șocată.

-Știai, nu? Tatăl lui Koco a întrebat-o pe soția lui.

-Ei bine... aveam suspiciunile mele. Dar nu vreau să decid singura dacă este corect sau nu. Vreau doar să-mi spună fiul meu primul, a răspuns mama lui Koco. Ea nu a omis să observe atenția lui Brown față de Koco. În mintea ei, era sigură că acești doi erau mai mult decât doar frați, în jur de 80% ca iubiti, dar restul de 20% era doar în caz că se înșela. Nu s-a gândit niciodată să prindă ceva rău cu fiul ei și să lase să fie firesc.

-Dar se pare că accepți asta cu ușurință? Tatăl lui Koco a întrebat din nou: Văzând atitudinea soţiei sale. Mama lui Koco oftă ușor.

-Atunci de ce nu poți accepta asta? Acesta este copilul nostru. Indiferent cine este el, trebuie să-i acceptăm toate părțile, nu? Atâta timp cât ei nu fac lucruri rele sau devin oameni răi, a spus mama lui Koco, făcându-i atât pe Koco, cât și pe Brown să se simtă puțin mai confortabil când mama lui Koco părea să accepte imediat.

-Și știai că Gap și Mail sunt și ei așa? A întrebat din nou tatăl lui Koco. Mama lui Koco a tăcut pentru o clipă, dar a dat din cap în acord înainte ca tatăl lui Koco să scoată un oftat greu.

-Nu poți accepta? Că sunt așa? a întrebat serios mama lui Koco. Tatăl lui Coco se uită ușor la fața lui Brown.

-Ca să fiu sincer, nu pot să accept, a spus tatăl lui Koco cu o voce liniștită, făcându-l pe Koco să se simtă puțin abătut in inima.

-Tată, îl strigă Koco pe tatăl său cu voce joasă.

-Vrei ca Tata să te înțeleagă. Așa că trebuie să mă înțelegi și pe mine. Este supărător să accept ca fiul crescut de însuși Tată să devină așa și să iubească bărbații cu totul, a spus direct tatăl lui Koco.

-Înțeleg că tatăl are multe speranțe și așteptări pentru viitorul lui Koco și Gap ca familie. Dar în ceea ce privește chestiunea iubirii, sper că îi poți permite lui Koco să ia propria decizie. În plus, îi pot promite tatălui că nu il voi duce pe Koco în rătăcire sau să facă ceva rău. Doar dă-ne nouă șansa să ți-o arătăm, a spus Brown.

-Tatăl știe că Brown nu-l va determina pe Koco să facă lucruri rele. Pentru că de când Brown a intrat în această casă, tata a văzut multe schimbări pozitive și în Koco. Dar aceasta este o altă chestiune. Tatăl va fi foarte fericit dacă voi doi ați fi doar senior și junior, a spus tatăl lui Koco, direct, dorind ca atât Brown, cât și Koco să-i înțeleagă punctul de vedere. Brown și Koco s-au uitat unul la altul. Brown vedea că Koco se simțea stresat.

Dragoste cu năbădăi 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum