-Pot să aștept în mașină pentru că mă voi întoarce să dorm la apartament. Voi vorbi o clipă cu Koco și apoi mă întorc, a răspuns Brown cu o voce normală.
-Deci unde mergi? Brown i-a cerut lui Gap să schimbe subiectul.
-O să iau Mail. Hei, poți să mergi și să aștepți în cameră, a insistat Gap, dar Brown a clătinat din cap înainte și înapoi.
-E în regulă, mă întorc imediat. Du-te să-ți iei prietenul, a spus Brown tachinător, cu un zâmbet. Gap îi zâmbi înapoi.
-Merg eu primul, ne vedem mai târziu, Gap îi făcu un semn de rămas bun lui Brown și se îndreptă separat spre motocicleta lui. Cât despre Brown, a continuat să-l aștepte pe Koco în mașină. Și-a scos telefonul mobil și a sunat din nou Koco, dar Koco nu a răspuns la apel.
********
După ce și-a ajutat fratele să închidă restaurantul, Koco a mers cu motocicleta înapoi la casa lui. La început, a vrut să doarmă acasă la fratele său pentru că tot nu voia să-și înfrunte tatăl. Dar Gram i-a spus să se întoarcă la culcare acasă pentru că nu voia ca fratele său mai mic să scape de problemă. Koco a mers cu motocicleta pentru a parca în fața casei lui, dar de îndată ce a observat că mașina lui Brown era parcată, a înghețat puțin. Inima i-a tresărit necontrolat când a văzut că în mașină stătea cineva, care probabil era Brown însuși. Așa că a trebuit să meargă să-l găsească pe Brown, care ținuse geamul ușor coborât.
Cioc!! Cioc!!
-Phi Brown, și-a spus Koco iubitul care dormea în mașină. Brown a deschis ochii când a auzit sunetul iubitului său.
-Te-ai întors deja? Salută Brown, înainte de a deschide geamul mai larg.
-Ce faci aici dormind? întrebă Koco cu o voce normală. Nu voia să vorbească prea mult pentru ca Brown să observe ceva.
-Urcă mai întâi în mașină, spuse Brown. Koco s-a întors să se uite ușor la casa lui înainte de a accepta să stea în mașină lângă șofer.
-Te-am sunat, de ce nu ai răspuns? Erai ocupat? întrebă Brown pe același ton normal ca de obicei.
-Oh... Uh... Ai sunat? Mi-am oprit telefonul. Dar eram foarte ocupat, a răspuns Koco, mințind că și-a pus telefonul în modul silențios. De fapt, știa că Brown l-a sunat, dar pur și simplu nu a vrut să răspundă la apel.
-Și când te-am sunat, de ce nu mi-ai spus că vei ajuta la magazinul fratelui tău, a întrebat Brown în continuare, Koco era puțin jenat.
-Am uitat, Phi, dar de ce aștepți în mașină? Întrebă Koco pentru a schimba subiectul.
-Nu am vrut să aștept în casă. Pentru că nu vreau să-l fac pe tata să se simtă inconfortabil, a spus Brown direct. Koco era încă puțin tacut.
-Oh... um, ai asteptat de mult? întrebă Koco. Voia să știe când Brown a părăsit casa aia.
-De pe la ora cinci, sunt aici. Am ajutat la lucru în magazin până când magazinul s-a închis. Apoi am venit să mă așez și să te aștept în mașină, a spus Brown.
-Ce zici de tata? Te-a lăsat să ajuți în magazin? întrebă Koco curios.
-Nu a spus nimic. Dar după ce a terminat totul, părea că vrea să mă duc repede acasă, a spus Brown direct. Koco a tăcut imediat. Brown și-a ridicat apoi mâna pentru a mângâia ușor ceafa iubitului sau ca un gest de consolare.
CITEȘTI
Dragoste cu năbădăi 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptar...