Savner hinanden

715 22 0
                                    


~*Calum's synsvinkel~*

Jeg vågnede op med den største hovedpine, og det hjalp ikke det store, da Ashton ville vække mig på den mest irriterende måde. Nemlig at hoppe i den her hotelværelsesseng, som i forvejen er dårlig at ligge i. Jeg nærmest råbte, inden han hoppede op og ned for 5 gang: "SKRUB AF MED DIG ASH! JEG MAGTER IKKE DET HER IGEN I DAG! GÅ IND OG VÆK EN AF DE ANDRE ISTEDET FOR MIG!" Ashton så forbavset ud og sagde: "Altså jeg kan kun det her ved dig, fordi Luke og Michael er allerede oppe." Jeg nikkede og lagde mig ned igen. "Bare gå med dig, Ashton.." Sagde jeg efter 10 sek. stilhed.

~*Ashton's Synsvinkel*~

Jeg gik ud, da Calum sagde jeg skulle gå.
Jeg gik ud til de andre drenge, som sad og spiste chocopops. Jeg satte mig overfor Michael, og smilte det der falske smil, som jeg tit har set vores alles veninde, Kaylee laver.

"Heeey gutter?" Spurgte jeg "What's up?" Svarede Luke. "Savner I ikke Kaylee? Tror seriøst at Calum savner hende, fordi da jeg tilfældigvis så på hans pude, så jeg at han havde grædt, eller så er der ihvertfald noget andet galt."

Luke kiggede på mig med det der er-du-seriøs-pigen-er-min-søster blik, som han sjovt nok viser, hvis en af os nævner et eller andet om hende. "Savner hende da, det gør vi alle sammen da, men i morgen er vi i Australla. Og igår havde vi jo vores sidste koncert. Også kommer vi jo til at se hende igen." Sagde Michael. "Seriøst Mikey? Australla? Haha." Grinte jeg. "Men ja det har du faktisk ret i Michael." Sagde Luke. "Ja self. har jeg da det! Har altid ret i alting." Grinte Michael.

~*Kaylee's Synsvinkel*~

*Bip-Bip*
Jeg greb min mobil og kiggede om det var en SMS, eller om det bare var vækkeuret. Til min store overraskelse så jeg at det faktisk VAR en SMS. Jeg skyndte mig, at taste min kode og sætte mig op.
Jeg så at det var, vent WHAT!? "Calum!" Skreg jeg måske meget højt.

C: Heeey Kaylee :))
Mega gode nyhed (Hvis du ikk' allerede vidste det?) Vi kommer hjem i morgen! OUR TOUR IS OVER!

K: Heeeii Callll!
Awwe, det vidste jeg da godt :o
Glæder mig mega!

C: Eheh, glæder mig til at se dig igen, har sårn' savnet dig!

K: Har ogs' savnet dig søde! :*

C: Blir nød til at smutte :(( Ses i morgen :*

K: Okai, Baey Baey :( :*

Jeg lagde min mobil på mit bord igen, og rejste mig op. Gik hen til det store spejl jeg havde på værelset, og kiggede ned af mig selv. "Jeg blir' nød til at fortælle ham det." Sagde jeg lavt til mig selv.

🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊

Heeei Dejlge dig der læser det her!😘
Mange tuse tak, fordi du læser det her! Det er min første Fanfiction og første historie sååeh 😂

Knuzz Valnød 😘😊

Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*Where stories live. Discover now