~*Calum's Synsvinkel*~Vi sad nu inde på hendes værelse, i totalt tavshed. Nærmet akavettavshed.
Hun åbnede flere gange munden, som om hun ville sige noget, men ikke vidste hvad hun ville sige."Nogen uger efter i var rejst.." Begyndte hun. "Døde.. Min far.. Og min mor.. Hun blev til en alkoholiker.." Græd hun, jeg tog hende ind i et kram, og hun fortsatte. "Hun.. Hun begyndte at slå mig. Altså jeg boede ikke her de første 2½ måneder, fordi far døde jo.." Hun holdte en kort pause. "Mor og jeg blev jo kede af det, så jeg flyttede hjem for en stund, så vi kunne græde sammen.. Men da jeg så var flyttet tilbage.. Til hende.. Så.. Så begyndte hun at slå mig.. Og det var ikke bare almindelige slag.. Det var nogen hårde slag.." "Så-så, søde" aede jeg hende på ryggen mens hun græd, og kyssede hende på panden. "Også.. Begyndte jeg at skære.. Og flyttede så efter hen til min veninde, eller ex-veninde nu indtil jeg var klar til at bo alene igen" nu begyndte hun for alvor at græde, og jeg har så ondt af hende, og er sur på mig selv over at jeg ikke var hjemme, til at hjælpe hende, så hun heller ikke skulle lave ar for livet.
"Hvad er der sket med Milla?" "Vi kom op at skændes.. Om en dreng.." grinte hun let ironisk, men med gråd. "Hvad skete der imellem jer 3?" Spurgte jeg. "Jeg havde kendt ham drengen i længere tid end hende.. Også blev mig og ham kærester.. Også fandt jeg så ud af at de havde været i seng med hinanden.." Også knækkede hendes stemme.
"Og.." "Og..Så blev hende og jeg uvenner, og jeg slog op med ham.. Og hun sagde så at de ikke var sammen mere.. Me.. Men det var bare en løgn. Så nu er de kærester... Og.. Vi er ikke venner mere, og jeg er heller ikke venner med ham.." Sagde hun og begyndte at græde mere og mere. "Hvad hedder han? Og hvor bor han?!" "Hvorfor?" Spurgte hun og kiggede op på mig. "Bare svar mig." "Nicklas Jensen.. 89 kirkevej.." Sagde hun og kiggede ned igen, "her i byen?" "Ja" "okay tak!"Jeg rejste mig op og var på vej hen til døren "hvad skal du!?" Jeg vendte mig om og kiggede i hendes øjne, som var blevet helt røde. "Skal ud og køre lidt" "jeg tager med!" Sagde hun fastbesuttet."
YOU ARE READING
Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*
FanfictionFor 6 måneder siden nu, sagde Kaylee farvel til sine venner Ashton, Calum, Michael, og sin irriterende bror Luke (Efter hendes mening.) Der er sket mange ting for Kaylee, efter at drengene tog på deres første rigtige tour. Men hun ved ikke, hvordan...