~* Calum's Synsvinkel*~Jeg vågner op ved, at høre en eller anden vildt irriterende skramlen.
Jeg havde ellers en meget fin drøm. I forhold til igår..
Om unicorns, regnbuer, alfer og nisser. Ved ikke helt hvorfor, jeg lige pludselig, kom til at drømme om det? Men sket er sket, haha."Op med dig sovetryne" jeg gned i mine øjne og så at Kaylee, var kommet ind på mit værelse, "Godmorgen til dig også, Solstråle" sagde jeg ret så ironisk, for hun lignede en der var totalt bombet, og havde været op i timevis. "Haha, tager jeg som en kompliment! Men efter jeg har været i bad, vil du så med ud at gå?" "Jada!" Sagde jeg måske liiidt for glad. "Okay" sagde hun smilende, og gik ud af værelset og lukkede døren, efter at hun var ude af døren.
------
Mens vi gik i tavshed, så jeg at hun holdte sig for armene. Why?
Måske frøs hun? Eller.. Ellers så gjorde hun det bare, uden nogen mening i det? Ja det må det være, for det er ret varmt, så det ville være weird hvis hun frøs. Jeg fjernede mit blik, og kiggede nu på gruset under mine fødder.
"Der" pegede hun. "Kan du huske at vi sad på dén bænk, og spiste en is hvor de fleste af dine kugler, gled ned og landede på dine bukser? Og at du blev mega sur, fordi at det var chokolade kuglerne der landede på bukserne. Og at du endeligt var ligeglad med bukserne?!" Grinte hun "HAHA, kan jeg godt, kæft det var irriterende" "Og kan du huske at det var på den bænk at, hvor du fik 2 fugleklatter på din nye trøje? Og at du blev mega sur fordi de kostede en halvbondegård?" "JA! Lorte fugle!" Brokker hun sig. "Men hey, du fandt 200 kr bagefter på jorden!" "Ja, det gav vidst lidt held" smilte hun.Vi satte os på netop den bænk, lige efter at vi havde sluttet, vores lille minde flashback om bænken.
Jeg kiggede over på hendes arm, af ren refleks..
YOU ARE READING
Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*
FanfictionFor 6 måneder siden nu, sagde Kaylee farvel til sine venner Ashton, Calum, Michael, og sin irriterende bror Luke (Efter hendes mening.) Der er sket mange ting for Kaylee, efter at drengene tog på deres første rigtige tour. Men hun ved ikke, hvordan...