Calum's Hævn. -2-

293 18 7
                                    


~*Calum's Sysvinkel*~

Jeg kan ærligttalt ikke, se hvorfor han lyver? Altså jeg har ikke kendt ham her Niklas, og vil heller ikke kende ham. Men Milla?
Hende har jeg trods alt, kendt i lang tid. Og hun ville ikke betale hendes veninde's kæreste, for at være sammen. Det er hun for klog til. Men at hun stadig alligevel, gik i seng med ham, forstår jeg ikke.

"Er du stadig sammen med Milla?" Spørger jeg og stirre ind i hans øjne, for at finde ud af om han lyver eller ej. "Hvorfor?" "Er du?" "Nej..." Siger ham og kigger ned på hans fødder. "SKAT, HVORNÅR KOMMER DU TILBAGE?" Råber en eller anden pige gående henne fra gangen, med et tæppe om sig. Fuck, den løgner! "Milla!" "Calum?!" Siger hun og løber ind på værelset igen.
Jeg rejser mig og går tættere på Niklas Løgner, og giver ham en flad, og går videre hen mod Milla.

~*Kaylee's Synsvinkel*~

"Stop Ashton!" Råber jeg og han stopper. Jeg løber ud af bilen og ind i huset, efterfulgt 3 nysgerrige personer. "Hvor er Calum!?" Råber jeg ind i Niklas' hoved, og jeg tror jeg kom til at spytte ham i hovedet. "Inde ved Milla?" Siger han og løfter det ene øjenbryn. Tænk at jeg faldt for ham den nar!

Jeg løber ind i værelset og ser Milla, sidde med et tæppe om sig, og Calum som sidder på sengekanten, og.. Snakker? "Milla!" Siger jeg og lægger armene over kors, og giver hende dræberblikket. "Blikke kan ikke dræbe at du ved det, stump." Fnyser hun.
Grrrr.. Jeg kunne kvæle hende! Helt seriøst, hun går mig på nerverne!
"Kom Calum! Jeg gider seriøst ikke at være her længere!" Siger jeg og hentyder mest til at være i sammen rum, som Milla. "2 sek. Bare gå jeg kommer om lidt.." Siger han. Og det behøver han ikke, at sige 2 gange! Jeg går ud og hen til de andre drenge, som sidder i sofaen og glor på Niklas. "Kom vi går!" Siger jeg og begynder at trave hen imod døren. "Dig og din kæreste kommandere godt nok med folk!" Griner Niklas. Jeg knytter mine hænder sammen, for at holde på mit temperament. "Bliv nu ikke sur" griner han videre. Nu har jeg fået nok! Jeg vender mig om, og løber hen imod ham og slår løs på ham. "Gå ned fra ham Kay!" Råber Luke af mig, og det kan han godt droppe! 1. Han var i seng med min veninde! 2. Han pisser mig af 3. Jeg havde virkelig brug for at komme ud med min vrede, efter alt det han har gjordt.

Ashton og Michael kom imod os, og løftede mig væk fra Niklas.
"Du er så sød når du er sur, søde" sagde Niklas og gik hen imod mig. Og.. Og kyssede mig? Den nar! Jeg afbrød kysset, og stak ham en lussing. Og løb ud af døren, med tårer løbende ned af mine kinder, uden at se mig tilbage.

Jeg hørte en bil bag mig, men jeg gad ikke at stoppe, og blev ved med at løbe indtil at jeg hørte at Michael råbte at jeg skulle stoppe. Men jeg blev ved, men jeg kunne ikke mere efter noget tid. Så jeg stoppede op.

🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊
Heeii!❤️👋
Vil bare lige informere om at jeg MÅSKE ikke kommer til at, skrive hele tiden. Btw. Jeg flytter imorgen 31/09 og skal pakke ud og alt det.😅 Så jeg vil ikke love at der kommer et kapitel i den næste uge, kun lige hvis jeg for tid til at skrive 🙊😉
-Valnød

Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*Onde histórias criam vida. Descubra agora