Calum's Hævn. -1-

303 18 0
                                    


~*Calum's Synsvinkel*~

Jeg kunne høre at de griner nedenunder, og at de ser en film.
Hvordan skal jeg lige, komme ned uden at de opdager mig? "Jeg tager chancen.." Mumler jeg og er på vej ud ad døren.
Jeg går hen af gangen, forbi Ashton's værelse og badeværelset. Jeg går hen til trappen og kigger ned på dem. De ser 'Frozen' for jeg kan se, Olaf på skærmen. Jeg går stille og roligt ned af trappen, og prøver på at være så forsigtig som muligt.

Jeg er halvvejs nede nu. Kun 10 trin tilbage!

Kay vender sig om, imod mig. Fuck! "Hvad laver du?" Spørger hun og de andre, vender hovedet om imod mig. "Jeg, ehm.. Skal bare have lidt at drikke." Forsvare jeg mig selv. "Okay" siger Luke og de andre vender sig om, undtagen Kaylee.

Jeg går ud imod køkkenet, og Kaylee vender sig om. Idet hun vender sig om, går jeg hurtigere imod, entréen og skynder at tage mine sko i hånden, og går ud af døren forsigtigt.
Jeg løber hen til bilen, sætter mig ind, og tager mine sko på og kører.

~*Kaylee's Synsvinkel*~

Jeg kan høre en motor. Hvis det er ham. Jeg løber op imod hans værelse, og ser at der er tomt, skynder mig at løbe ind i alle de andre værelser, han er der ikke. Jeg løber ned og ud i entréen, og ser at hans sko ikke er der.
"ASHTON KOM!" Råber jeg og tager mine sko og jakke på. "Hva er der?" Kommer han løbende og spørger. "Ikke så meget snak, jeg fortæller dig hvor vi skal hen!" Han nikker og begynder at tage sine sko og jakke på, idet Luke og Michael kommer, og de begynder så at tage sko og jakke på. "Jamen i må da gerne komme med" siger jeg ironisk.

~*Calum's Synsvinkel*~

Jeg er ved hans hus nu, jeg stiger ud og løber hen til hans dør og hamre på den.
Efter noget tid, kommer Niklas i kun boxers og åbner døren.

"Hvad vil du?" Snerre han "Det tror jeg godt du ved, må jeg komme ind?" Han bakker ud og sætter sig i sofaen. Og jeg følger efter.
"Undskyld fordi jeg slog dig.. Men du fortjente det." Begyndte jeg "vel gjorde jeg ej! Hvorfor skulle du slå mig?!?!" "Fordi Kaylee.. Har lavet ar for livet pga. dig!" Råbte jeg ham i hovedet. "Okay? Me.." "OG DU FUCKING GJORDE DÉT MED MILLA! HVORDAN I HIMLENS NAVN KU' DU FINDE PÅ AT VÆRE HENDE UTRO?!" Afbrød jeg ham. "Jeg blev betalt for det okay?!" Sagde han og kiggede ned "BULLSHIT! LAD VÆR' MED AT LYVE!!"

🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊

Uhhhhhh.. Spændende! Lyver Niklas eller siger han rent faktisk sandheden? Hvad tror du?😱
Find ud af det i næsten kapitel!
-Valnød❤️👋

Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*Onde histórias criam vida. Descubra agora