Mødes Igen.

418 20 0
                                    


~*Kaylee's Synsvinkel*~

"Kan du ikke genkende mig?" Spurgte han trist "Skulle jeg det?" Spurgte jeg ret så forvirret. "Ehmm.. Går da bare så.." "Næh duh! Du bliver her og fortæller mig hvem du er!" Råbte jeg og rev fat, i hans håndled.
"Du kan jo ikke huske mig alligevel så hvad nytter det?" Hviskede han. "Sig nu bare, hvem du er? Altså jeg kan se at du er en jeg kender, men jeg kan ikke sætte navn på dig! Og det irriterer mig inderligt meget!" Sagde jeg tænksomt.

"Andreas. Andreas Lange." Sagde han og kiggede ned på hans sko, der i øvrigt var totalt mudret til. Jeg måbede og kunne, huske ham nu. "What!? Lange er det dig?!" Jeg sprang og på ham i et kram, og svang mine ben rundt om han hofter. "Ehm ja det er det" grinte han. Jeg hoppede ned af ham, og sagde: "Du har godt nok forandret dig, Lange! Undskyld for at jeg ikke genkendte dig.. Men ja.. Haha. Du er forandret siden sidst vi sås, så det var sku lidt svært, og når solen skinner som den gør er det lidt sværere!" Grinte jeg.
Vi gik hen til nærmeste bænk, og satte os ned og snakkede, om alt hvad vi havde lavet de sidste par år, vi ikke har set hinanden.

Det gjorde vi i ret så lang tid, for solen skinnede og fuglene kvidrede, da vi mødte hinanden, og nu, er solen nede og fuglene kan man ikke høre mere. "Tror sku jeg smutter hjem nu, det er begyndt at blive en smule koldt, du skal vel også hjem til noget?" Spurgte jeg med et smil. "Har du ret i, næ endeligt ikke. Eller joeh, et tomt hus." Grinte han, "Vil du ikke med hjem til mig?" Spurgte han med det der, sleske smil. "Nej jeg skal gøre klar, til når mine besties kommer hjem, i morgen fra deres Tour. Men ses, vel igen snart! :)" over smilede jeg, og løb væk, for at få den friske luft i hovedet.

~*Calum's Synsvinkel*~

"Gutter!" Kunne jeg høre Luke råbe, som om et eller andet, forfærdeligt var sket. Jeg løb hen til ham, og de andre stod der allerede. "What's up?" Spurgte jeg. "I morgen skal vi jo hjem, og så vil jeg bare lige sige, at, det har været en fed Tour, og fed oplevelse!"
Var det bare det, var jeg lige ved at sige, men stoppede mig selv, "selvtak" sagde Ash, Mikey og jeg i kor.
"Tror jeg går i seng, for så er det hurtigere fredag, og vi skal hjem." Sagde Ash med et smil, og gik ind på sit værelse.

~*Ashton's Synsvinkel*~

Jeg gik ind på mit værelse, tog mit tøj af, og tog en slidt trøje på og lagde mig. Lige da jeg var ved at lukke øjnene, kom jeg i tanke om noget jeg har villet hele dagen, men glemt det, af forskellige årsager.
Jeg tog min mobil og gik ind i beskeder, og fandt Kaylee.

(A=Ashton K=Kaylee)

A: Heeey solstråle ;)

K: Heei Ash! :D

A: What's up? :)

K: Ligger i min seng? Du ved, det er normalt, at sove på det her tidspunkt! xD Men ja, og dig?

A: Haha! Gør det samme ;) Duh, Kay?

K: Jaa, Ash? :)

A: Glæder mig til at, se dig igen! Blir' SÅ hyggeligt at være sammen, alle 5 og 2 :D

K: Gør jeg sku ogs'! Glæder mig til at se mine idioter xD

A: Oh.. Er vi nu DINE idioter?! Ved du hvad!!? Du er vores idiot :D xD

K: Vil med glæde være Jeres idiot, *Bukker dybt*

A: Haha. xD Men ses, tror sku jeg hopper i seng. Og forresten så ses vi i morgen kl. 13.00 ca.

K: Okai godnat, VENT LIGE.. Hvornår kommer i med flyveren? :o

A: 12.50 hvorfor? :o

K: Ikke for noget, ses i morgen, godnat

A: Godnat sweetie ;* :o

K: Godnat :o

Jeg lagde min mobil fra mig, og lagde mig til rette. De andre må også have lagt sig til nu, for jeg kunne ikke høre nogen, snakke eller noget andet. Jeg lukkede mine øjne, og sov derefter.

🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊

Heeei diiig! 😅

Tak fordi I stadig læser med!
Vil I skrive lidt kritik i kommentaren, om der er noget jeg skal gøre bedre, eller noget 😂 Tusind tak på forhånd.❤️

Knuzzz Valnød😘

Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*Where stories live. Discover now