~* Kaylee's Synsvinkel*~Jeg vågnede op ved at en, kyssede og nussede min kind. Jeg åbnede øjene og så Calum. Dejlige, Dejlige Calum. Jeg gav ham et smil, strakte min hals og gav ham et kys. Han lænede sig så ned, så jeg nu lå på puden, og han lagde sig så ovenpå mig. Kan godt være han ser let ud, men det betyder ikke, at han er det! Jeg lagde min ene hånd på hans nakke, og den anden kørte igennem hans dejlige pjuskede hår.
Han lagde så sin ene hånd om min nakke, og den anden, den ved jeg dog ikke lige helt hvor er.
BANG! Og døren blev smækket i, og det gjorde at Calum faldt af mig, og lagde så ved siden af mig. No Freaking way!
"Hvor fuck har i været?!" "Hvorfor?" Sagde jeg og greb fat i Calum's hånd. "Ja, mig, Ash og Mike var oppe til kl. 12.30!" Råbte Luke og gik nu hen til sengen. "Vi hyggede os bare" sagde Calum og klemte min hånd. "Til kl 1 eller hvad?!" "GÅ MED DIG! DU ER FUCKING BARE MIN STOREBROR! FORSTÅET?! DU BEHØVER IKKE AT VÆRE SÅ FUCKING OVERBESKYTENDE! OG SKRID SÅ!" Råbte jeg og pegede hen på døren. "Vi er ikke færdige!" Mumlede han og gik.Lige nu var der en lille pinlig tavshed. Eller stor. Indtil at Calum tog fat i mig, og løftede mig op på hans mave, hvilket bare førte til at han bare kiggede på min krop. Jeg lagde min arme i kors under hans, (tror det er det det hedder?) og lagde mig ned på ham. Han lagde sine arme om min ryg, og begyndte at nusse den. Jeg vendte mit hoved hen til hans, og sagde: "Jeg elsker dig Freaking meget! Bare til info, du ved" og kyssede ham. "Dejligt at vide, for jeg elsker heldigvis også dig, Freaking meget." Jeg smilte og lagde mig til rette igen. "Hvornår kom vi endeligt hjem igår?" "Ved halv 3, 3" grinte han. "Shit det var sent!" "Ja, det var det ihvertfald for dig!" "Hvad snakker du om?" Spurgte jeg og satte mig op på ham igen, og han nussede min side.
"Jo.. Efter vi hvor leget vandkamp, for hvad? Tiende gang, gik vi op og lagde os i sandet med håndklæderne om os. Og efter lidt tid begyndte du at mumle alt muligt. Hvilket faktisk var ret så sjovt, for du snakkede om mig. Om hvor dejlig jeg er, og alt muligt andet sødt noget. Også lidt efter fandt jeg så ud af at du sov, så jeg tog alle de ting vi havde med og pakkede det i kurven og posen. Tog det i den ene hånd, og prøvede at få dig op hvilket jeg ikke kunne, så jeg løb op til bilen, lagde tingene og løb tilbage til dig. Men du var der ikke. Du var væk." "Og hvad så?" Spurgte jeg og var virkelig forvirret for det med vandkampen kan jeg godt huske, men ikke alt det andede. "Jeg kiggede overalt og kunne ikke se dig. Tænk på hvor mørkt det lige var. Også så jeg så at du var på vej, hen imod de der store sten, så jeg løb over til dig, og bar dig over i bilen. Og du var seriøst helt væk. Og da jeg så skulle bære dig ind i huset, var det heldigvis lettere. Men.." "Men hvad?!" Sagde jeg frustreret, for jeg håber inderligt ikke at jeg har sagt en pænt stor hemmelighed, eller noget andet! "Men.. Du var stadig mega våd.. Så ehm.. Så jeg tillod mig at skifte dit undertøj, til noget andet." Sluttede han af med et lille smil, og jeg var lidt paf. Okay, undskyld. Lidt er en overdrivelse, MEGET!
"Ja okay.. Så du har altså set mig nøgen?" "Jaaa.. Men du vil have været blevet forkølet og få influenza, hvis du havde sovet i det!" "Det er okay.. Hellere dig end de andre." Sagde jeg med et lille smil. "Har du så også vasket mig? For jeg kan ikke mærke sandet?" Spurgte jeg nok lidt dumt, for selfølgelig har han da det. "Det kan du regne ud.." Rømmede han.
"Wauw.. Ehm, var det så også sjovt?" Rømmede jeg. "Faktisk ja, for du sang, eller prøvede at synge opera. Også har du faktisk en ret så god stemme + krop!" Storsmilende han, som om han lige havde vundet den sødeste lille hundehvalp.
"Oh, ja okay.. Men du er da gået hurtigt frem i vores forhold, i forhold til mig." "Undskyld søde.. Det var ikke menin.." Mere nåede han ikke at sige, før jeg kyssede ham. Og seriøst det var sødt. "Det gør ikke noget, jeg tilgiver dig."
"Uhadadada" kom det ovre fra døren, og jeg kunne tydeligt høre at det var Ashton. Piiiift. Jeg stoppede kysset og rullede ned af ham, og ser så at de alle tre står der.
Ashton og Mikey så glade ud, og Luke så selfølgelig pissed ud. Som om at der var en der har taget, hans pingvin bamse. Tro mig, I skal ALDRIG og jeg mener ALDRIG tage han pingvin ting! For jeg tog den engang fordi han havde taget alt mit ynglings slik, så jeg ville gøre gengæld, så jeg tog hans bamse. Også blev han mega sur og ked sf det overdet, så det endte med at han gik ind på MIT værelse og klippede en af mine dukkers hår af.. Hvilket jeg stadig hader han for det, den dag idag! Men hey, vi var 8-9 år.Men hvad hæk er hans problem? "Gå med jer drenge" grinte Calum. "Kaylee. Kaylee er min pige. Find jeres egne perfekte, smukke, uimodståelige, skønne og charmerende kærester." Sagde han og da han nævnte fra 'perfekt' kiggede han over på mig, så jeg kunne ikke lade være med at give ham et lille kys, vil ellers -hvis der ikke var nogen der så på, have givet ham det store kys (som er et snav..) "Vi bor her også!" Kom det surt fra Luke. "Det er mit værelse" snerrede Calum, "hvorfor er Kaylee her så?" "Derfor.." "Derfor hvad?!" "Bland dig udenom! Vi er kærester og har lov til at gøre, hvad VI vil når VI vil!" "Vi vil lade jer 2 turtelduer være i fred" afbrød Ashton og Michael og hev fat i Luke, så de alle tre var gået, men selfølgelig nægtede Luke.
Så de hev og hev i ham, indtil han gav op, og gik af dig selv. Efter at de var ude, listede jeg mig hen til døren og låste den, i håb om ikke at blive forstyrret mere, og satte mig så tilbage hen på Calum's mave igen. "Skal vi ikke bare blive her hele dagen?" Jeg nikkede som svar og smilte.
Calum vendte os om, så han nu lagde øverst og jeg nederst. Og begyndte at snave mig. Og jeg gik bare med til det, og nød virkelig at jeg var vågen og ikke sov.
🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊
Heeeeeeii!😘❤️
Først og fremmest! 300+ har læst den her historie!! Det er virkelig, VIRKELIG vildt!😱😍 VIRKELIG mange 10099 tak!❤️
Og er der nået i vil have, som skal ske? Eller noget som jeg kan gøre bedre?❤️ For så må i meget gerne skrive det i kommentaren!❤️ Og for anden gang, mange 10099 tak!❤️
-Valnød❤️
STAI LEGGENDO
Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*
FanfictionFor 6 måneder siden nu, sagde Kaylee farvel til sine venner Ashton, Calum, Michael, og sin irriterende bror Luke (Efter hendes mening.) Der er sket mange ting for Kaylee, efter at drengene tog på deres første rigtige tour. Men hun ved ikke, hvordan...