~* Kaylee's Synsvinkel*~"Op med dig solstråle" jeg gned i mine øjne, for at se hvem det var, der snakkede. Det var Calum. "Godmorgen skat" svarede jeg og kyssede ham, og det førte nok til lidt mere end det. "Godmorgen Kay. Vågn op!" "Jeg er vågen." Jeg åbnede mine øjne og så Michael. Damit det var en drøm! "Sovet godt?" Smilede han, "Ja? Men hvorfor er du herinde?" Spurgte jeg. "Må jeg nu ikke vække dig?" Grinte han, hvorfor griner han? "Jojo.. Men vil du være sød at gå, så jeg kan få tøj på?" For jeg havde kun undertøj på, eftersom at det er mega varmt og, jeg var for doven til at tage nattøj på, og mit nattøj består alligevel kun af en slidt trøje. Haha.
"Haha. Jov ska nok gå nu" grinte ham og gik ud og lukkede døren efter sig.
Der gik lidt tid efter jeg havde lagt, til at jeg rejste mig op og gik ind i bad.
Mens jeg stod i badet, tænkte jeg.
Eller prøvede, for jeg hørte musik imens, som jeg altid gør, og sang med.
Jeg tog balsam i håret imens 'Where are ü now - Justin Bieber' spillede på replay. Jeg er blevet skør med den sang, elsker den ret så meget lige for tiden, af en eller anden weird grund.Jeg steg ud af badet, og begyndte at tørre mig. "Where are you now? Where are you now, then I need you.." Sang jeg.
Jeg viklede håndklædet om mig, og gik ind på værelset. Heldigvis har jeg værelse, lige ved siden af badeværelset, det sætter jeg pris på.
Jeg gik hen til mit skab, og ledte efter det rigtige tøj. Skal jeg tage kjolen på eller bukserne? Nej glem det! Jeg tager kjolen.
Jeg åbnede mit skabs anden dør, hvor jeg havde nogen få sko i, og mere tøj. Jeg satte mig ned på knæ, og fandt nogen stiletter der passede til kjolen.
Jeg bar kjolen og stiletterne over til sengen, og lagde dem der på.Jeg gik over til mit sminke bord, og redte mit hår, og krøllede det til perfektion. Tog derefter mascara, en rød læbestift og lidt øjenskygge på, for jeg gad ikke at gøre det helt helt store ud af mig selv. Jeg gik hen til min seng, og tog håndklædet af og åbnede sidelynlåsen, på kjolen og trak den på og lynede den op. Bank bank. "Hvem er det?" Spurgte jeg "Calum, er du snart færdig?" Jeg kunne høre han smilte.
Det lyder nok lidt underligt men det passer faktisk, når han smiler lyder det på en anden måde.
"Jeg kommer om 2 sek" svarede jeg og skyndte mig at tage stiletterne på, og kig hen til mit spejl, så jeg kunne se mig selv fra top til tå.
Min lårkorte kjole passede perfekt til stiletterne, og make uppen sad perfekt og passede til håret. Lad mig sige det kort, jeg er klar!
Jeg gik ud af døren, og blev mødt af en Calum med jakkesæt som sad op af væggen, foran min dør. Han rejste sig op og gav mig elevatorblikket, "Du ser smuk ud!" Smilte han, "tak, og i ligemåde da!" Smilte jeg tilbage. "Skal vi?" Spurgte han og ragte hans hånd ud så jeg kunne tage den, hvilket jeg gjorde. Jeg nikkede og vi gik.Da vi var nede fra trappen, kom en fløjten bag fra os. Vi vendte begge hovedet om og så, Michael, Luke og Ashton, stå og fløjte og klappe af os.
"Hav en god aften" smilte Luke "Men ikke alt for god!" Skyndte han sig at sige. "Haha, bare rolig" sagde vi begge i kor og grinte af det bagefter. Og gik videre ud af døren.
Han åbnede bildøren til mig, og jeg satte mig ind i bilen.
"Du er da blevet en rigtig gentleman" grinte jeg, "Ja" sagde han og følte sig sikkert rigtig stolt. Lidt efter sad han også, i bilen og vi kørte.🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊først og fremmest, MANGE TUSIND TAaK fordi at der er nogen der vil læse den her historie! Det er seriøst vildt! Og det er helt vildt at den her FF, snart er oppe på 200, og har kun skrevet på den i en måned ca.😱 MANGE TAK!
Valnød❤️
YOU ARE READING
Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*
FanfictionFor 6 måneder siden nu, sagde Kaylee farvel til sine venner Ashton, Calum, Michael, og sin irriterende bror Luke (Efter hendes mening.) Der er sket mange ting for Kaylee, efter at drengene tog på deres første rigtige tour. Men hun ved ikke, hvordan...