~*Kaylee's Synsvinkel*~Jeg vågnede af at, der var en der kyssede mit hår, og nussede min kind. Jeg smilede for jeg kunne ikke helt lade være, for jeg vidste jo godt hvem det var. "Godmorgen smukke" sagde han "Godmorgen skat" sagde jeg og åbnede mine øjne, og blev mødt af de mest smilende nøddebrune øjne. "Sovet godt?" "Har lagt ved siden af dig, så ja. Hva med dig?" smilede jeg. "Ja det har jeg, især ved siden af dig ogs'" smilede han. "Nurgh! Jeg elsker dig Calum!" "Elsker ogs' dig Kaylee" jeg lænede mig frem imod han, og kyssede ham da døren gik op.
"GOOOODMORGEEEN!" Råbte
Luke, Michael og Ashton ovre fra døren, men Calum var ligeglad og begyndte at kysse mig igen, og jeg kyssede med."Heey, ikke mere KYSSERI!" Råbte Michael og hoppede op i sengen, så vores kys blev afbrudt. "Stop dig selv, Mickey Mouse!" Grinte Calum "JEG HEDDER IKKE MICKEY FUCKING MOUSE!" Grinte Michael igen og hoppede ned.
"Ok Mickey!" Grinte Calum endnu mere, "Nu er det nok! Men hey til det realistiske her. Kaylee? Er du okay? Og vil du fortælle os hvad der skete?" Spurgte Luke og kom hen til sengen. "Fortæller det når jeg har fået ordenligt tøj på, så farvel drenge!" Vinkede jeg til dem også gik de, "behøver jeg også at gå?" Spurgte Calum med de sygeste hunde øjne, "du skal vel også have noget nyt tøj på?" "Tager bare det på fra igår" grinte han og gik ud af sengen og løftede tøjet op. "Jamen okay, så bliv." Smilede jeg og gik hen for at finde mit tøj.-----
"Er I klar til at høre det?" Spurgte jeg og kiggede ned i bordet, i stedet for op på dem. "Ja" sagde de alle i kor, jeg nikkede og tog en dyb vejrtrækning. "Altså efter jeg var løbet ud, at værelset løb jeg direkte ud på den bænk som var lige ved indgangen til hospitalet.. Og lidt efter 15 sekunder sådan cirka, kom der er mand, og det var ham der også.. Voldtog mig.." Sagde jeg og begyndte at græde af det sidste. "Såså, søde" sagde Calum og aede min arm. "Han satte sig ned ved siden af mig, og spurgte hvorfor jeg grad. Og jeg sagde at det ikke ragede ham, og at han skulle gå. Hvilket han ikke gjorde. Jeg sad med hovedet begravet i hænderne, og lige pludselig, høre jeg en lyd som kommer ovre fra ham der manden. Så jeg kigger op også ser jeg at han har taget stykke gaffatape, og propper det så på min mund.
Og inden jeg når at regere tager han fat i mig vender mig om og binder mine hænder, og slæber mig af sted hen imod de der store buske..." Jeg tager en dyb indånding og fortæller videre.-----flashback----
"Mhmhmhnhn!!" Skriger jeg i mellem tapet "klap i!" Hvisker han og tager mine sko og strømper af. "MHMHMHMMHMHMHMMHHMMHMHM!!!" Skriger jeg endnu højere. Jeg kan mærke at jeg virkelig hader det her tape, eller i det hele taget ALT slags tape! "HOLD KÆFT!" Hviske/råber han og giver mig en lussing.
Jeg prøver på at bevæge min mund, så det løsner sig, og falder af. Og vupti det faldt af! Jeg skriger så højt jeg kan, og han propper en sok i munden på mig. Jeg kigger ned af mig selv, og ser at jeg kun har undertøj på! How the hell har han fået min trøje af? Han tog endnu et nyt stykke gaffatape på munden af mig, og jeg kunne mærke at den ihvertfald sad bedre fast.
"DAMIT!" Var der en der råbte lidt væk. "Jeg er sikker på at det var Kaylee der råbte!" Sagde en lidt efter. CALUM! Det er Calum der råbte!! Jeg spærrede øjne ekstra meget op og vred mig og prøvede at skrige. Han tog et eller andet op for min næse, også stak han af! Idiot! Jeg mærkede svimmelheden tage over og jeg faldt i søvn.
----Efter Flashbacket----
"Og da jeg vågnede havde jeg intet tøj på overhovedet.. Også så jeg ham manden, sidde ovenpå mig.. Ogs nøgen.. Også ved i hvad der skete i slutningen.." Afsluttede jeg og prøvede inderligt at lave et lille smil, så de kunne se at jeg var ok.
Da jeg så dem ind i øjnene, var de fyldt med tåre. Som mine.
Ashton rejste sig og gik hen imod mig. "Kom her!" Sagde han og gav mig et ordenligt kram. Jeg dykkede mit hoved ned i hans skulder, og begyndte at græde.
Jeg kunne pludselig mærke nogen hænder om min side, jeg drejede mit hoved lidt, og så at det var Calum der krammede mig bagfra. "Jeg elsker jer drenge! Virkelig meget!" "Vi elsker også dig, og må jeg så også få er kram?" Spurgte Luke, jeg slap Ashton og Calum slap mig, også gik jeg hen til Luke og krammede ham.
"Vil i være med til at se en film?" Spurgte Michael, og gik hen og gav mig er kram lige efter jeg havde sluppet Luke. "Hvad skal vi se?" Spurgte jeg og smilede. Tror det hjalp at få et kram fra alle. "Du må vælge!" Sagde de alle 4 i kor "så skal vi se.. Hmm.. THE FAULT IN OUR STARS!!!" Råbte jeg og smilede det der store smil med allllllle tænderne.-----
Kort sagt så elsker jeg den her film! Det er og bliver min ynglings! "Er det her ikke din ynglings scene?" Spurgte Calum og kiggede over på mig, "jo det er det!!" Sagde jeg og kiggede på ham. Jeg strakte mig over imod ham, hen over Michael endeligt, og kyssede ham. "Heeey! Jeg prøver på at følge med i filmen!!" Brokkede Michael sig og jeg begyndte at små grine lidt, for troede ikke at han ville følge med i dén her film!
🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊
Heeeeei!❤️
Jeg nærmer mig snart slutningen af den her bog!😱😱 seri endeligt. Men tak til alle jer som læser den her bog! Det betyder meget for mig.
Knuzzz Valnød😘
YOU ARE READING
Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*
FanfictionFor 6 måneder siden nu, sagde Kaylee farvel til sine venner Ashton, Calum, Michael, og sin irriterende bror Luke (Efter hendes mening.) Der er sket mange ting for Kaylee, efter at drengene tog på deres første rigtige tour. Men hun ved ikke, hvordan...