~*Kaylee's Synsvinkel*~Vi gik hen imod stranden, hånd i hånd. Jeg tror hvis jeg skal være helt ærlig, at jeg lignede et eller andet smilende fjols, helt seriøst.
Calum stoppede pludselig op, og det samme gjorde jeg, eftersom vi holdte i hånd. Han slap, og lagde kurven og posen ned, og foldede et tæppe ud. I alt stilhed satte vi os ned, og Calum tog posen frem og afbrødstilheden. "Vil du med ud og bade?" Spurgte han med det der blik, i ved som i tegnefilm hvor der kommer en stjerne thing i deres øjne, sådan et blik.
"Jamen, vi har ikke badetøj eller håndklæder med?" "Vi har undertøj på? Forhåbenligt. Så vi bruger da bare det? Og jeg har taget håndklæder med, det er i den her pose." Grinte han stolt og holdte posen op ved hans hoved. Jeg nikkede som svar og smilte, og tog mine stilette af, og prøvede så derefter at lyne min kjole ned, men den har altid været nem at tage på, og svær at tage af, så jeg spurgte om han ikke ville hjælpe mig med det, og til mit held ville han gerne, og jeg lagde så mærke til at han kun stod iført sine boxers (som i øvrigt ser weird ud.)
"Shit den driller!" Sagde han let irriteret, så jeg grinte lidt og sagde: "Haha, derfor kunne jeg ikke selv åbne den" "hvorfor tog du den så på?!" Stønnede han "den er pæn og jeg elsker den! Og desuden havde jeg også glemt at den er svær at tage af!" "Du har ret den er pæn, og den klær dig utroligt ekstremt godt til dig!" Sagde han og fik den åbnet. Han trak mig ind til sig, kiggede mig først i øjnene og kyssede mig så, og jeg gengældte hurtigt, og kørte mine hænder igennem hans hår.
Wow han har, nogle gode læber!
Han trak sig ud af kysset, og gav mig elevatorblikket, så jeg smilte bare og løb hen imod vandet. "Den der kommer sidst er en æggehørmende midister pølse taber!" Råbte jeg~*Calum's Synsvinkel*~
"... Midister pølse taber" råbte hun, og jeg begyndte straks at løbe. Eller faktisk spurte, men hvem tæller?
Jeg var kun lidt under en meter fra hende, og kom så op på siden af hende, kiggede på hende og smilte, som så blev gengældt."Jeg VANDT!!" Skreg jeg og ragte hænderne op i luften. "Næ, det gjorde jeg! Jeg RØR vandet!" Siger hun og peger ned i vandet. "Det var ikke med i reglerne" protesterede jeg. "Søde, der har aldrig været nogen regler." Sagde hun, kig hen til mig, strakte sine arme og lagde dem om min nakke, og jeg lagde mine hænder om hendes hofter, og kyssede mig. Jeg gengældte hurtigt, og løftede hende op, og hun svang derefter sine ben omkring mig, og jeg gik hen imod vandet, uden at afbryde kysset, til det gik mig lidt over navlen. Og slap hende så hun faldt i vandet med er plask.
"Hvad skulle det til for?" Spurgte hun og prøvede sikkert at lyde sur, men det virkede ikke helt, for hun begyndte at smile, og plask så faldt hun igen.
Jeg ragte min hånd ned til hende, så hun ikke faldt igen. Plask! O jeg var nu også i vandet. Jeg kom over overfladen og da jeg så hun stod med korslagte arme over sit bryst, og et selvfede smil på hendes perfekte læber, stak jeg min underlæbe ud og lavede hvalpe øjne. "Nugrhh, min lille hundehvalp." Sagde hun og gav mig hurtigt et kys, på munden.Så det gjorde bare ar jeg hev fat i hende, og trak hende ind i et langt kys. Min tunge prøvede på at smige, sig ind i hendes mund, hun åbnede den, og vi begyndte at snave. Og Gud jeg vil ikke stoppe! Hun er virkelig bage min drømme prinsesse, som passer perfekt til mig. (Ik for at lyde selvglad, men vi passer bare godt sammen.)
Jeg trak mig hurtigt væk fra hende, og nød bare at se på hende. "Ved du hvad?" "Nej? Gør du?" "Ja" "hvad er det så?" "Jeg. Elsker dig ufatteligt meget, Kaylee Hemmings!" "Jeg elsker også dig ufatteligt meget Calum Hood" sagde hun og vi begyndte igen.
YOU ARE READING
Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*
FanfictionFor 6 måneder siden nu, sagde Kaylee farvel til sine venner Ashton, Calum, Michael, og sin irriterende bror Luke (Efter hendes mening.) Der er sket mange ting for Kaylee, efter at drengene tog på deres første rigtige tour. Men hun ved ikke, hvordan...