Overfaldet -1-

246 12 0
                                    


~*Luke's Synvinkel*~

Da vi kom ud så vi ikke noget. Der var simpelthen tomt. "Hørte du ikke også noget?!!?" "Jo!" Sagde han og begyndte at løbe hen imod kanten af bygningen, og jeg fulgte efter.
"DAMIT!!" Råbte han og slog på væggen et par gange og løb hen imod de store buske. "Jeg er sikker på at det var Kaylee der råbte!" Fastslog han og gik om bagved busken, mens jeg ledte lidt længere henne.
Lidt efter råbte Calum, hvad ved jeg ikke, for jeg var dog ret så langt væk fra ham, og den store hæk (den er ca 2 meter op!) er heller ikke en særlig stor hjælp. Så jeg løb så hurtigt jeg kunne hen til ham, eller så tæt som jeg kunne, hækken stod jo i vejen.
"Hva så?!" Spurgte jeg rystende, for er du sindsyg jeg er bange for hvad der er sket med hende, siden hun er væk! "Kom lige her over!! Jeg kan ikke binde det op!" Råbte han og jeg kunne høre at han var på grænsen til at græd. Jeg løb hen langs busken for at finde indgangen, til "haven."

Jeg fandt den og spurtede hen til ham, hvor jeg så at han bøvlede med at få et eller andet op. Jeg kom trættere på og så at han var i færd med at, binde.. HVAD! Jeg løb helt hen til ham og så Kaylee ligge sammen krympet, med reb rundt om hænder og fødder. Jeg tog fat om hendes hoved for at løfte hende lidt, og så først og fremmest at hun havde øjnene lukker, og at hun havde gaffatape på om munden.
Og jeg tøvede ikke ét sekund med at få det af, og skyndte mig derefter at binde rebet på hendes fødder op.

Først der så jeg at hun kun havde undertøj på, jeg kiggede forvirrende rundt og fandt en lille bunke tøj, rejste mig og skyndte mig at tage det, jeg smider det på jorden og skynder mig at tage rebet af.
Da jeg endelig fik rebet af tog jeg, hendes bukser og strømper på, og idet jeg tog den første strømpe på havde Calum taget hendes trøje på. Så jeg skyndte mig at tage strømperne på. "Kan du se hendes sko?!" Calum kiggede forvirret rundt "nej." "Ok så må hun nøjes med strømperne" sagde jeg og rejste mig op. Calum tog hende op, og vi gik ind på hospitalet. "Luke?" Spurgte han og stoppede op i døren til hospitalet. "Jaa?" "Tror du.. Du at hun vågner igen? Eller at hun.. Hun ikke gør?!?" Snøftede han. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det, så jeg løftede skuldrene og så sikkert opgivende ud. "Hun er jo ikke blevet drab.." "Hun kan have fået taget piller!" Afbrød han.

Han ødelagde lige det hele. Nu kan jeg ihvertfald ikke tro at hun lever.
Jeg kiggede på Kaylee, og gik hen til Calum tog hende, og skyndte mig at løbe hen til skranken. "HALLO!!!" Råbte jeg og hamrede i bordet, indtil der endelig kom en. "Lad vær med at råbe sådan!" Snerpede han "hun skal indlægges! Hun har haft øjnene lukket siden vi fandt hende, da vi hørte et skrig udenfor! Så fandt vi hende bundet med reb ved fødderne og håndledene, uden tøj!!" Råbte jeg så stille jeg kunne. Han tog en ting op af lommen, og sagde: "værelse 127, er i brug!" Så nu går jeg udfra at det var en walkytaky. Tænk at lægerne går rundt med sådan en! Endeligt ret sejt!
"Læg hende her på!" Jeg rystede hovedet for at komme ud af, mine tanker og så at lægen var kommet med en borger, tror jeg det hedder. Jeg lagde hende og vi løb/gik hurtigt hen til elevatoren.

Vi løb hen af gangen og ind i rum nr. 127 og lagde hende i sengen. "Gå ud med jer, tak" sagde han mens han var ved at hive hendes bukser af. "Hvorfor tager du dem af!?" Spurgte Calum tydeligt irriteret, hvilket jeg godt kan forstå da de er kærester, og han ikke vil have at hun blev voldtaget af ham. Men jeg vil seriøst heller ikke have, at han gær det!

"Det skal du slet ikke tænke på" smilede han og fortsatte "Gå nu med jer." Jeg trak Calum med ud, og lukkede døren. "Slap af Cal! Han gør hende ikke noget, han er læge og det er hans job!" Sagde jeg og lagde min hånd på hans skulder og klappede den. "Kom vi sætter os på bænken der!" Sagde jeg og pegede på en bænk lidt nede af gangen, og højest 2 værelser væk fra kay's. "Og desuden, når man besvimer eller noget, er det godt at få luft!"

🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊

Heei!😘
Der kommer mere senere idag!❤️

Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*Where stories live. Discover now